|
25.671
netweters
|
158.865
antwoorden
|
|
21.419
vragen
|
Sinds telenet mijn abonnement gewijzigd heeft van een Wigo naar een One krijg ik deze foutmelding "ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield" wanneer ik mijn thuis netwerk (mijn modem dus) wil beheren.
Er staat al ruime tijd ticket open, maar geen feedback.
nog iemand met gelijkaardige issues die wel opgelost geraakt zijn? tips?
bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren telefoon gehad van een medewekster van Telenet.
Ik ga binnen de 2 werkdagen voor de zoveelste keer in contact gebracht worden met iemand van de back-office.
Ik ga dus wachten tot volgende week om een volgende stap te zetten, namelijk een officiële klacht bij de FOD.
Ik had het aangekondigd, en het is zo ver.
De klacht naar de ombudsdienst voor Telecommunicatie is vertrokken.
En nu is het afwachten.
Wilfried
Juicht vrienden juicht, de klacht is ontvankelijk verklaard.
Telenet heeft 10 dagen om te reageren
Ik ben gebeld door Telenet en ik krijg een compensatie van 359 euro! 1 euro per dag dat dienst niet naar behoren gewerkt heeft.
Dus dank u ombudsdienst om dit te initiëren en op te volgen!
Ik word verder met een kluitje het riet ingestuurd. Zie hieronder het standaard antwoord dat je ook aan de telefoon krijgt.
***
Helaas kunnen wij momenteel nog niet overgaan tot het bezorgen van ons standpunt in dit dossier.
Het probleem, op het My Telenet‑portaal van de klant, wordt momenteel onderzocht door onze achterliggende IT‑diensten.
Zodra wij beschikken over verdere informatie in dit dossier brengen wij u verder op de hoogte.
***
Is aan de gang sinds feb 2025, als je het op 9 maanden niet vindt, ga je het waarschijnlijk nooit vinden.