Beantwoorden
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

Na een Fabrieksreset moest ik Safespot (niet de Safespot guard) terug installeren en  opstarten. Bij de opstart vraagt men een code die men opstuurt per sms. Maar die sms komt NOOIT toe. Dus Safespot geraakt niet meer geïnstalleerd op mijn gsm (die de andere toestellen via Safespot Guard moet beheren). Sedert 15/11/22 gesignaleerd aan Telenet. Heeft ook geen oplossing en men zegt steeds opnieuw dat Safespot er mee bezig is....????

Heeft iemand ook dit probleem?

Mvg Mark

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Safespot+ start niet meer op na update

0 Likes
24 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

@BillyX 

De vraag begrijp ik zeker en ja een mens zou van minder gefrustreerd raken en er zal een antwoord moeten komen of een beter gezegd een oplossing. Vandaar ook even de vermelding van de moderator erbij want hier zijn geen medewerkers van de klantendienst zelf. Ja de moderatoren zijn er ( geen klantendienst medewerker ) maar die kunnen het enkel intern navragen en dan kunnen we enkel wachten op een bevestiging hiervan. 

Dat er een drukte is en technische issues zal te maken hebben vermoed ik met de veranderingen achterliggend, denk aan de migratie naar de tv app ( waar jij problemen mee hebt ) , beëindiging van de flow app , migratie naar de nieuwe login die mensen krijgen , vernieuwingen 'mijn Telenet' , en misschien nog vele andere dingen meer. Dat wij daar als klant nu de dupe van zijn op sommige vlakken ja dat kun je niet onder stoelen en banken steken dus er gaan dingen verkeerd of er werken bepaalde functies niet die zouden moeten werken. 

Ik acht Telenet nog altijd is staat om dit op een goede manier op te lossen enkel neemt het even wat tijd in beslag. Op persoonlijk vlak merk ik nergens iets van de veranderingen maar dat neemt niet weg dat ik het voor andere niet vervelend vindt. Zal nooit zitten hier of daar och bekijk het maar bij mij werkt het en laat maar zijn nee zo zit ik niet in elkaar. Want wat voor mij en bij mij werkt dient voor een ander ook te werken dat is heel simpel. Enkel vrees is er voor dat we toch gaan moeten wachten tot achterliggend alles weer up to date is en naar behoren werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 530
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

@MarksTel-1 zelf heb ik niets vernomen van een issue bij Safespot waarbij je geen smscode ontvangt. Bezorg je me even jouw klantgegevens hier in een privébericht? 

 

Zijn er nog andere leden die geen smscode ontvangen voor Safespot? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset


@patrick37  schreef:

@BillyX 

De vraag begrijp ik zeker en ja een mens zou van minder gefrustreerd raken en er zal een antwoord moeten komen of een beter gezegd een oplossing. 

Dat er een drukte is en technische issues zal te maken hebben vermoed ik met de veranderingen achterliggend, denk aan de migratie naar de tv app ( waar jij problemen mee hebt ) ,

Laat het me even heel duidelijk stellen...Ik alleen heb met die TV app geen problemen. Het zijn alle iOS en tvOS gebruikers. Maar goed die discussies gaat in een ander draadje verder. Ik wil alleen nog even zeggen dat de helpdesk de dag van vandaag hier nog steeds banale antwoorden over geeft of zelfs uit de lucht valt. Veel vertrouwen geeft het alleszins niet.


@patrick37  schreef:

Ja de moderatoren zijn er ( geen klantendienst medewerker ) maar die kunnen het enkel intern navragen en dan kunnen we enkel wachten op een bevestiging hiervan. 

Ik acht Telenet nog altijd is staat om dit op een goede manier op te lossen enkel neemt het even wat tijd in beslag. 


De moderatoren en sommige echte Telenet medewerkers (die hier echt wel zijn) vermijden alleszins de hete discussies hier. Op eenvoudige vragen of wanneer er al een oplossing is (na weken) zal er wel eens een antwoord van hen komen. Als je wenst geef ik je genoeg voorbeelden hiervan.

Het mooiste voorbeeld is op mijn persoonlijke vraag. Wat is nu het beleid van compensaties? De problemen stapelen zich op en praktisch een halve maand kan er een dienst niet worden gebruikt. Wat mogen de gedupeerde in dit geval verwachten? Wat mogen andere gedupeerden in andere gevallen verwachten?? Is toch een normale en logische vraag, niet? Een compensatie beleid dat voor iedereen duidelijk en gelijk is in dezelfde situaties. Maar ook hier komt er geen antwoord. Dat zegt toch genoeg. https://www.netweters.be/t5/Lounge/Telenet-wanneer-en-hoe-worden-compensaties-uitbetaald/m-p/158821


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset


@Bjarne  schreef:

Zijn er nog andere leden die geen smscode ontvangen voor Safespot? 


Ja, al sinds 10 november '22. Er zijn diverse dossiers aangemaakt en telkens eindigen die zonder oplossing. Safespot staat zogezegd actief in 'Mijn Telenet'. Maar de Safespot app zegt dat Safespot niet actief staat. Kortom...ik heb de problemen al genoeg neergeschreven naar meerdere van je collega's maar de dag van vandaag werkt die dienst, net zoals de TV app nog steeds niet.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

@BillyX 

Je tv app probleem gaat idd in een andere draad verder 🙂 

Betreft die compensaties geen idee daar kan ik mij niet over uitspreken helaas aangezien ik ook een klant ben. 

Enkel kan ik maar hopen  om te zeggen dat de problemen snel van de baan zijn voor iedereen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

Bjarne, Hoe kan ik privébericht sturen? Ik heb naar Telenet een mail gestuurd met alle gegevens en uitleg. Alsook ellenlange en vele chats over dit probleem.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

@MarksTel-1 

Je hebt rechts op de hoofdpagina van de Netweters een enveloppe staan. Als je daar op klikt kom je op nieuwe berichten , interne berichten die je naar iedere netweter of Moderator kan sturen. Geef de naam Bjarne is dan zul je zien dat zijn naam naar boven komt. Geef dan je bericht in wat @Bjarne gevraagd heeft en stuur dat door. 

Op die manier leest niet iedereen mee en kan er intern bekeken worden wat het probleem is 

patrick37_0-1672910567366.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset


@patrick37  schreef:

@MarksTel-1 

Je hebt rechts op de hoofdpagina van de Netweters een enveloppe staan. Als je daar op klikt kom je op nieuwe berichten , interne berichten die je naar iedere netweter of Moderator kan sturen. Geef de naam Bjarne is dan zul je zien dat zijn naam naar boven komt. Geef dan je bericht in wat @Bjarne gevraagd heeft en stuur dat door. 

Op die manier leest niet iedereen mee en kan er intern bekeken worden wat het probleem is 

patrick37_0-1672910567366.png

 


Thanks Patrick

MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

Ik heb  05/01/2022 om 14u03 van de chatdienst Telenet een bericht gekregen dat zij het probleem in orde hebben gebracht. Ik heb dus opnieuw geprobeerd en jawel de installatie van de Safespot en nadien de Safespot Guard op mijn gsm is gelukt. Eind goed al goed. DANKUWEL IEDEREEN die zich hiermee heeft bezig gehouden en dat mijn geduld beloond is. 

MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Geen nieuwe code bij opstart Safespot na fabrieksreset

Ik heb  05/01/2022 om 14u03 van de chatdienst Telenet een bericht gekregen dat zij het probleem in orde hebben gebracht. Ik heb dus opnieuw geprobeerd en jawel de installatie van de Safespot en nadien de Safespot Guard op mijn gsm is gelukt. Eind goed al goed. DANKUWEL IEDEREEN die zich hiermee heeft bezig gehouden en dat mijn geduld, na zo'n 2tal maand, beloond is.