24757
netweters
|
152446
antwoorden
|
20707
vragen
|
Mijn snelheid is nog steeds capped aan 250mb/sec (one snelheid) telenet klantendienst zou mijn case doorgeven aan IT dienst.
We zijn nu 3 dagen later en nog steeds niks..
Hoe lang duurt dit eer ik mijn snelheid heb van 1gb/sec?
Heb je wel de juiste modem ? Of had je al een modem die deze snelheden aan kon ?
Ik heb de juiste modem die zwarte van LG laatste nieuwe.
@Jonathanvg
Hier is een dossier lopende sinds 27/09 ivm hetzelfde probleem.
Na omschakeling naar OneUp nog steeds de snelheid van One (met de F@st modem)
Gewoon geduld hebben zou ik zeggen. Regelmatig testen want ze gaan je niet contacteren als het opgelost is, ook al beloven ze dat.
Als het in orde is kan je een tegemoetkoming vragen.
Wel schandalig, als de technieker het niet had gezegd tegen mij wanneer hij de modem kwam vervangen had ik het wss veel later opgemerkt.
Ik heb hetzelfde, zoveelste, probleem. Vorige week donderdag mijn ONE naar ONEup veranderd. Natuurlijk heb ik weer 'geluk' en loopt het weer mis. Meermaals contact opgenomen zonder oplossing of vergoeding. Klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom, nu wachten en hopen dat het snel opgelost wordt. Het is echt niet meer normaal! En wanneer gaat One Number werken, Telenet?! Internet is een nutsvoorziening en geen luxe, ik kan ook niet naar de concurrentie omdat er geen Proximus koper/fiber in mijn straat ligt en ik ook problemen had met Orange, degoutant (en al zeker voor zo'n prijzen).
Zie ook dit topic.
Is het al opgelost bij u?
hier ook niet, onbegrijpelijk. Wss is het voor hun op een ✅ drukken om die snelheid te veranderen.
Zelfde probleem hier al van 15/09 nog steeds geen snelheid van OneUP...
Heb hun al 6x ofzo geconacteerd hierover maar zonder succes.
Zeide wel dat ik een compensatie mag vragen als het is opgelost, maar ik snap niet dat dit zolang kan duren... bijna 5 weken verder...
Das toch niet normaal. Ik heb vorige week klacht ingediend bij de ombudsman van telecom. Ze hebben mij laten weten dat de klacht gerechtvaardigd is.
We hebben al jullie meldingen over deze problematiek de voorbije periode gemonitord en intern toegevoegd aan het algemene onderzoek dat hiervoor liep. We kunnen dus ook bevestigen dat er effectief een issue was waardoor een aantal klanten niet de snelheid van hun abonnement haalden.
Goed nieuws wel, want op 4/12 is er een fix live gezet. Hierdoor zou nu iedereen zijn/haar beloofde snelheid dat past bij zijn/haar abonnement moeten behalen.
Merk je toch nog altijd op dat je een bepaalde gelimiteerde snelheid haalt, niet de snelheid die je zou moeten halen volgens je abonnement, neem je best rechtstreeks contact op met de klantendienst om dit individueel voor je te laten nakijken.