Beantwoorden
Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Mijn snelheid is nog steeds capped aan 250mb/sec (one snelheid) telenet klantendienst zou mijn case doorgeven aan IT dienst.

We zijn nu 3 dagen later en nog steeds niks..

Hoe lang duurt dit eer ik mijn snelheid heb van 1gb/sec?

12 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

@Jonathanvg welke telenet modem heb je ??? type modem 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5871
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

@Jonathanvg 

Heb je wel de juiste modem ? Of had je al een modem die deze snelheden aan kon ?

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Ik heb de juiste modem die zwarte van LG laatste nieuwe.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

@Jonathanvg 

Hier is een dossier lopende sinds 27/09 ivm hetzelfde probleem.
Na omschakeling naar OneUp nog steeds de snelheid van One (met de F@st modem)
Gewoon geduld hebben zou ik zeggen. Regelmatig testen want ze gaan je niet contacteren als het opgelost is, ook al beloven ze dat.
Als het in orde is kan je een tegemoetkoming vragen.

Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Wel schandalig, als de technieker het niet had gezegd tegen mij wanneer hij de modem kwam vervangen had ik het wss veel later opgemerkt.

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Ik heb hetzelfde, zoveelste, probleem. Vorige week donderdag mijn ONE naar ONEup veranderd. Natuurlijk heb ik weer 'geluk' en loopt het weer mis. Meermaals contact opgenomen zonder oplossing of vergoeding. Klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom, nu wachten en hopen dat het snel opgelost wordt. Het is echt niet meer normaal! En wanneer gaat One Number werken, Telenet?! Internet is een nutsvoorziening en geen luxe, ik kan ook niet naar de concurrentie omdat er geen Proximus koper/fiber in mijn straat ligt en ik ook problemen had met Orange, degoutant (en al zeker voor zo'n prijzen).

Zie ook dit topic.

Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Is het al opgelost bij u?

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

@Jonathanvg 

Nog steeds niet opgelost.

Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

hier ook niet, onbegrijpelijk. Wss is het voor hun op een drukken om die snelheid te veranderen. 

DennisM98
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Zelfde probleem hier al van 15/09 nog steeds geen snelheid van OneUP...

Heb hun al 6x ofzo geconacteerd hierover maar zonder succes. 

Zeide wel dat ik een compensatie mag vragen als het is opgelost, maar ik snap niet dat dit zolang kan duren... bijna 5 weken verder... 

Jonathanvg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

Das toch niet normaal. Ik heb vorige week klacht ingediend bij de ombudsman van telecom. Ze hebben mij laten weten dat de klacht gerechtvaardigd is. 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Heb ONEup maar heb nog steeds ONE-snelheid.

We hebben al jullie meldingen over deze problematiek de voorbije periode gemonitord en intern toegevoegd aan het algemene onderzoek dat hiervoor liep. We kunnen dus ook bevestigen dat er effectief een issue was waardoor een aantal klanten niet de snelheid van hun abonnement haalden. 

 

Goed nieuws wel, want op 4/12 is er een fix live gezet. Hierdoor zou nu iedereen zijn/haar beloofde snelheid dat past bij zijn/haar abonnement moeten behalen.

 

Merk je toch nog altijd op dat je een bepaalde gelimiteerde snelheid haalt, niet de snelheid die je zou moeten halen volgens je abonnement, neem je best rechtstreeks contact op met de klantendienst om dit individueel voor je te laten nakijken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.