Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

IMG_0608.jpeg

Ik krijg volgende mededeling als ik mijn telemeter wil checken, ik heb 2000GB in de piekuren verbruikt en in de daluren rond de 2150, 

normaal kan ik met one up 3000GB downloaden, telt dat normaal niet enkel voor de piekuren die 3000GB of telt Telenet beide nu samen om je op smalband te zetten???

of is dit weer 1 van hun bugs in het systeem.

@Moderator of @Suzy  weten jullie meer info daaromtrent. ????

 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Is de telemeter wel juist???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
8 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@Master-Magic 

Ik denk aan een bug, want de daluren worden (normaal gezien) niet meegeteld in uw abo (one up)


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@StefaanH  dat is ook m'n eerste gedacht, maar je weet maar nooit hoe ze dit bekijken met hun nieuwe systeem.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@Master-Magic 

Moest dat veranderd zijn (om gelijk welke reden)  dan zou het toch wel getuigen van een groot gebrek aan fatsoen om dat niet aan de klanten mede te delen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@StefaanH Idd maar we zullen het wel snel weten veronderstel ik als ze dit opnemen de vraag.

ben echt wel benieuwd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

Mijn telemeter werkt in z'n geheel niet, alsook de Mijn Telenet app, ik kan daar geen mobiel noch vast verbruik raadplegen. Pff..

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

Dit staat er boven mijn verbruik

"Als je meer dan 3000GB verbruikt tijdens de piekuren, blijf je onbeperkt surfen, maar wel trager tijdens de piekuren tot je volgende aanrekeningsperiode."
-----
Als ik bij mijn mobiel verbruik kijk dan zie ik achter het betreffende nummer 215,05 MB staan
En in de gele circel staat "Data onbeperkt, 215.05 GB"

Ik heb dit een maand geleden reeds gemeld aan Telenet via Whatsapp, ticket aangemaakt maar nog zonder enig antwoord.

Er zijn dus volgens mij meerdere bugs in het systeem 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@Bolletje 

Bij mij op de app staat alles in GB, online heb ik nog niet gekeken, 

en gsm data is Max 300 GB per maand, vast internet Max 3000GB in de piekuren, maar ik krijg melding dat ik in de piekuren op smallband ben, maar het is nu 20 na 5 ongeveer in de namiddag en normaal al 20 min piekuren en heb nog volle snelheid, zal dus een bug zijn in mn account met het verbruik.

wat bij andere dus zelfde kan zijn, bugs in het hele systeem per gebruiker dat is overgezet van het oude naar het nieuwe systeem.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Hoog verbruik: Klopt de Telemeter?

@Master-Magic Je wordt pas als intensieve gebruiker opgemerkt van zodra je meer dan 3TB verbruikt hebt tijdens de piekuren. Deze info kan je ook hier nog eens terugvinden. De melding die je te zien krijgt lijkt ons dan inderdaad ook niet correct, maar voorlopig hebben we hier nog geen andere meldingen van ontvangen waardoor we er geen algemeen onderzoek van kunnen laten starten. 

Als er nog leden zijn die een melding van hoog verbruik krijgen terwijl dit niet het geval is, laat het dan zeker hieronder weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes