24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hoi
Heb volgende instellingen ingegeven , maar werkt absoluut niet, reeeds meerdere malen herstart en alles uit geprobeerd, krijg het niet voor mekaar om scan naar mail te doen
HP Color laser jet pro MFP 4302dw
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Scannen naar email met HP Color laser jet pro MFP 4302d
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe merk je dat? Zie je echt het "oude" paswoord terug verschijnen?
Het paswoord kan blijkbaar niet zichtbaar gemaakt worden, maar volgens mij correspondeert het aantal karakters (16 voor Gmail en 10 voor mijn eigen paswoord) om te kunnen uitmaken dat het gmail paswoord niet opgenomen wordt na "Toepassen " te hebben uitgevoerd.
Ben je 100% zeker dat jouw printer de meeste recente Firmware gebruikt?
Dat ben ik niet want ik weet niet wat te doen.
Oudere e-mail clients werken niet meer, of moeten ook geupdated worden.
Hoe dient die update te worden uitgevoerd ?
Voor zover ik goed gelezen heb, heb je nooit meegedeeld welke (printer/)scanner je hebt en welk programma of app je gebruikt voor de instellingen. Geef model van uw toestel.
@Ives1 schreef:Het paswoord kan blijkbaar niet zichtbaar gemaakt worden, maar volgens mij correspondeert het aantal karakters (16 voor Gmail en 10 voor mijn eigen paswoord) om te kunnen uitmaken dat het gmail paswoord niet opgenomen wordt na "Toepassen " te hebben uitgevoerd.
Neen, dat kan je niet altijd "zien" aan het aantal sterretjes
@Ives1 schreef:Ben je 100% zeker dat jouw printer de meeste recente Firmware gebruikt?
Dat ben ik niet want ik weet niet wat te doen.
Lees de gebruikershandleiding ? Heel waarschijnlijk via de Web interface van de printer?
Zie je onder "Start" nergens iets staan van "Printerupdate" ?
Of onder "Tools" > Printerupdates > Firmwareupdates ??
Het kan ook zijn dat "Updates automatisch installeren" aangevinkt staat, in dit geval heb je altijd de meest recente versie
@janne_man schreef:Voor zover ik goed gelezen heb, heb je nooit meegedeeld welke (printer/)scanner je hebt en welk programma of app je gebruikt voor de instellingen. Geef model van uw toestel.
Stond toch bovenaan zijn eerste post: HP Color laser jet pro MFP 4302dw ?
@Ives1 heeft wel een gelijkaardig probleem als de OP, Uit de melding van zijn instellingen zie ik dat die niet dezefde zijn.
Mijn printer is een HP OfficeJet Pro 8715.
Ik vind nergens Firmware, wel Fabrieksinstellingen herstellen en Netwerkinstellingen herstellen !
Ik kan daar helaas niet aan. Dat vakje met "leeg" in niet opgelicht en kan dus geen menu uitrollen.
Dat vind ik best raar. Het heeft misschien niet veel te maken met de TLS/SSL foutmelding die je krijgt, maar die mail moet toch een ontvanger hebben?
Die ontvanger zet ik rechtstreeks via de display van de printer.
Waarom het in de HP Smart niet kan, weet ik ook niet.
Dat kunnen we je wel zeggen: Telenet heeft zijn beveigings protocollen geupdated naar een nieuwe versie.
Oudere e-mail clients werken niet meer, of moeten ook geupdated worden (vandaar de vele posts hier over problemen met Telenet mail)
Ok, maar kan ik daar op één of andere manier een oplossing voor vinden (want Telenet spreekt dat tegen).
@janne_man schreef:@Ives1 heeft wel een gelijkaardig probleem als de OP, Uit de melding van zijn instellingen zie ik dat die niet dezefde zijn.
sorry, niet gezien dater 2 verschillende posters waren ...
@Ives1 schreef:Ik vind nergens Firmware, wel Fabrieksinstellingen herstellen en Netwerkinstellingen herstellen !
Kijk eens bij "Start' of bij "Tools" ?
Op deze pagina van HP zie ik dat er een update is van de firmware. Zoals hier al aangegeven werd, deze best eerst installeren. Kijk ook de andere software na, zodat je de laatste versies gebruikt.