24754
netweters
|
152382
antwoorden
|
20698
vragen
|
WOW
LEUVEN, EUROPESE INNOVATIE-
HOOFDSTAD! DAT VERDIENT EEN GIGATRAKTATIE.
@Ex-Netweter schreef:
Altijd maar zagen en klagen. Pffff ik word daar zo moe van.....
Waarom lees je het dan.🙄🤔
Iedereen gelijk voor de wet PUNT.
De kleine lettertjes zijn duidelijk genoeg
12 maanden 15 euro korting,die ik wel moet bij betalen vanaf de eerste dag.
Slechts een beperkt aantal discriminaties zijn verboden. Zie hier dewelke. Alle anderen zijn toegelaten.
Als ik een extreme logica gebruik, ga ik beweren dat ik vandaag een artikel moet kunnen kopen aan de prijs van de solden in januari. Ja ook dat is een discriminatie, waarom iets vandaag meer betalen als morgen of morgen meer dan vandaag. Dat is discriminatie op basis van tijd.
Het verbod op discriminatie is in tegenstelling tot de vrije contractuele keuze tussen twee partijen. Iemand kan goed onderhandelen en bekomt een serieuze korting. Heeft hierdoor iemand anders recht op die korting?
Solden is voor iedereen,niet wat Telenet doet,een bepaalde stad gemeente bevoorrechten,waar anderen gemeenten naar kunnen fluiten.
Het gaat wel over 180 euro die ik nooit gekregen heb als korting op speedboost,netjes betaald vanaf de eerste maand.
@robatoras Toon eens je overtuigingskracht. Bel naar de klantendienst en doe uw beklag. Een nee heb je, een ja kan je krijgen.
WhatsApp verstuurd
Ik heb een vraag.
Waarom krijgt Leuven 1 jaar gratis speedboost 12 x 15 = 180 euro korting.
Waarom kan ik daar niet van genieten.Ik was een van de eersten die speedboost genomen heeft naar 1Gbps.
Graag antwoord
Groetjes uit Limburg
@robatoras schreef:
@Ex-Netweter schreef:
Altijd maar zagen en klagen. Pffff ik word daar zo moe van.....
Waarom lees je het dan.🙄🤔
Als ik het gelezen heb kan ik het niet meer ontlezen hé! 😲
Wordt dit op den duur niet heel erg vermoeiend?
Als dit zo verder gaat ga ik nog medelijden krijgen...
@Ex-Netweter schreef:
Wordt dit op den duur niet heel erg vermoeiend?Nee
Als dit zo verder gaat ga ik nog medelijden krijgen...
Ben je gek,ik heb tijd in overvloed😂
Tip voor jou
Zie je mijn post,lees het dan niet.Jou probleem opgelost.
Hey ........, bedankt om ons te contacteren via WhatsApp. Ik heb het voor je nagekeken, de reden dat klanten in Leuven dit krijgen is omdat Leuven benoemd is tot meest innoverende stad door de Europese Unie. Omdat we willen helpen met die innovatie hebben we dit opgesteld voor onze klanten in de stad. Helaas kan ik deze promotie enkel aan Leuvenaren geven. Voor onze trouwe klanten hebben we de Klantenprijs gelanceerd, dat is onze webshop waar je als Telenet-klant gebruik kunt maken van leuke promoties op toestellen. Meer informatie kun je hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-telenet-klantenprijs/. Onze excuses van het ongemak en bedankt voor het begrip. E.............
@robatoras schreef:Ben je gek,ik heb tijd in overvloed😂
Ik had al zo'n vermoeden 😉
Iedereen mag zijn ontevredenheid hierover (of over andere topics) uiten. Al zijn we in de eerste plaats een community waar jullie elkaar helpen. Klachten die je richt tot Telenet, daar kunnen andere leden je niet echt mee verder helpen. Daarvoor neem je dus best contact op met Telenet via de klantendienst.
Als laatste wil ik benadrukken om de sfeer aangenaam te houden en niet op persoonlijk vlak je ontevredenheid te uiten. Thanks! 😉
Dat vind ik niet correct. Ik wil juist de mening van de andere leden kennen over deze ongelijke behandeling.
Misschien kan Telenet de sfeer aangenaam houden door zijn klanten gelijk te behandelen?
Ik denk dat je @Suzy niet goed begrepen hebt. Iedereen mag zijn (ook negatieve) ervaringen hier posten. Het moet wel aangenaam blijven voor iedereen dus geen persoonlijke aanvallen of discussies.
Verwijten posten is niet hetzelfde als een mening posten.
Achja ik heb die speedboost 1gbit en in de piekuren (van 18uur tot 24uur) is sneller als 500mbit halen een mirakel. Ik haal nu om 22uur zelf maar 400mbit... en neen ik woon niet in een appartement blok met veel telenet klanten naast mij.
Hoop dat ze in Leuven de capaciteit wel aan kunnen anders gade vroeger betaalde klanten minder snelheid geven, omdat ge graag reclame stunt wou doen.
Ik mag niet klagen. Woon te lande. In de voormiddag meestal tussen 850 en 950 Mbps. In de avond, na 17u, valt dat meestal terug naar tussen 700 en 800 Mbps.