41845
netweters
|
18358
gesprekken
|
19841
vragen
|
We zijn begin juli overgestapt naar One up +.
Toen werd er ons gezegd dat we een nieuwe modem nodig hebben.
Maar wij wachten nog steeds op de levering.
Ik bel nu al iedere week naar de helpdesk, daar vinden ze blijkbaar iedere keer een "admin"-fout zodat de levering niet is doorgegaan. Iedere keer beloven ze dat het nu wel in orde is en dat ik binnen de 48u bevestiging zal krijgen...NIET DUS !
Is er iemand hier van Telenet die wel het nodige kan doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Levering Nieuwe Modem lukt niet !
Hi @Gtest
Goh kan me inbeelden dat dat vrij frustrerend is. Misschien dat je eens contact zoekt via WhatsApp of één van de social media kanalen zodat de collega's daar misschien voor een betere opvolging kunnen zorgen? Meestal als er "orders" of "admin" fouten gebeuren moet dit gewoon rechtgetrokken worden door een achterliggende dienst.
@Gtest ik denk dat Telenet net zoals alle andere die chips moeten hebben voor hun toestellen nog steeds een tekort hebben. Bijna alle automerken kunnen geen nieuwe auto's leveren omdat ze nog steeds chips tekort hebben. (en nee heb het niet over chips om te eten :-)) dus zou het kunnen dat het daar mee te maken heeft natuurlijk. Is natuurlijk niet leuk voor jou.
Telenet spreekt zelf steeds over een "admin" fout in hun systeem.
en zelf langs gaan bij een telenetshop is niet mogelijk? dan heb je hem gelijk mee normaal gezien, oude modem meenemen en omruilen.
Voor ons geen optie. We moeten kunnen verder werken.
Als je zelf geen tijd hebt om te gaan of om welke reden dan ook dan moet je eigenlijk wachten tot je probleem is opgelost achterliggend. De oplossing die aangereikt wordt door @PatrickBE is wel de snelste manier om je andere modem te hebben. Moest je nog altijd geen antwoord hebben op je probleem dan zou ik toch nog eens contact zoeken en er toch op aandringen dat je die modem wel 'nodig' hebt. Je hebt nu immers een pack met meer snelheden en daar kan je dus tot zo ver niet geheel veel gebruik van maken.
Daarom ook de vraag naar telenet.
Hier gaat Telenet zelf niet antwoorden dit is een forum van en voor klanten en dus geen klantendienst. Wij als klant proberen elkaar via deze weg te helpen en dan heb je onze moderators nog die alles mee in de gaten houden en af en toe nog eens wat vermeldingen geven.
Jou vraag is eigenlijk meer technisch naar de achterliggende dienst toe voor een oplossing en daar zal dus een klantendienst nog tussen zitten om die mensen te kunnen contacteren of je case te kunnen bekijken. Dat zijn die dingen die wij niet kunnen hier .
@Gtest schreef:Voor ons geen optie. We moeten kunnen verder werken.
Je kan ook een nieuwe gaan halen, vervangen en later de oude modem terugbrengen. Veruit de snelste optie.
Vraag dan wel om de modem nog niet onmiddellijk te activeren, maar pas na een telefoontje van jou naar Telenet.
best wachten tot hij komt met de post en blijf contact houden met hun
de winkel bezoeken als het niet anders kan is bedoeling voor dringende zakken staan aanschuiven in een rij voor dit moet je niet doen