24749
netweters
|
152309
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hey daar , vraagje , komt er in de toekomst een aanpassing aan de max aantal port forwarding regels in de nieuwe docsis 3.1 modem ?
Ik zou er graag meer dan 10 kunnen invoeren.
Alvast bedankt op voorhand.Met vriendelijke groeten.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Port forwarding docsis 3.1 modem telenet
Het antwoord op die vraag zal enkel Telenet weten; @Moderator
Krijg je een foutmelding als je er meer dan 10 toevoegt? Want de "Port forwarding toevoegen" knop blijft bij mij gewoon werken (ik heb wel een oudere modem).
Hey @Dessel_citizen, goed dat je hier een topic voor opstart! Front-end wordt er niets geblokkeerd in verband met het aantal toegelaten poortregels. Maar in de back-end staat er voor jouw modem wel een limiet op 10 poorten. Moest je nood hebben aan meer poorten kan je eventueel wel overschakelen naar deze modem: CV8560E. Let wel, deze heeft geen wifi. Dus hiervoor moet je een eigen wifisysteem voorzien.
@Dessel_citizen schreef:komt er in de toekomst een aanpassing aan de max aantal port forwarding regels in de nieuwe docsis 3.1 modem ?
Ik zou er graag meer dan 10 kunnen invoeren.
Over welke modem hebben we het hier?
Telenet heeft drie Docsis 3.1 modems: CV8560E, CH8568LG, F@ST3896LG-TN
@LaurenceDDW schreef:Moest je nood hebben aan meer poorten kan je eventueel wel overschakelen naar deze modem: CV8560E.
Bedoel je de CV8560E met een eigen router erachter (bridge)?
Of heeft de CV8560E als router geen beperking op het aantal port-forwards? Dat is interssante en nieuwe info 😊
Het probleem van de 10 regels max is met de nieuwe docsis 3.1 wifi modem de ....TN.Wanneer je er 10 gebruikt hebt kan je er geen meer bijvoegen.Met vriendelijke groeten.
@Dessel_citizen @WG94 We hebben ondertussen feedback ontvangen. 4 modems hebben een maximum van 32 portforwardings die ingesteld kunnen worden, deze zijn: CH7465LG, CH7469LG, CH8568LG en CV8560E. De andere modems hebben een maximum tot 10 portforwardings die ingesteld kunnen worden. Onze diensten bekijken wel of het mogelijk is de standaard van 10 portforwardings op te trekken, al kunnen we hier ook geen beloftes over maken over of dit zal gebeuren en wanneer dit dan zal gebeuren. Indien je dus meer portforwardings dan 10 nodig hebt, kan je steeds de modem omruilen naar 1 van deze 4 modellen.