24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Ik probeerde net een instelling aan te passen op de pagina " Telenet-modem - Geavanceerde instellingen" en kreeg daarbij het bericht "Session error".
Ik heb het hier over "https://mijn.telenet.be/mijntelenet/rgw/settings.do?action=showAdvancedSettings&identifier=uXXXXXX"
Dit bericht verschijnt bij elke actie en de aanpassingen worden niet doorgevoerd. Het bericht verschijnt in elke browser die ik getest heb. Dus Firefox, Brave, Edge en Chrome met en zonder enige extensions.
Nu heb ik twee vragen:
Er zijn vandaag wat probleempjes (geweest) ... Zowel de "Netweters" hier als de "Mijn Telenet" pagina's zijn een tijdlang zwaar verstoord geweest. De kans bestaat dat uw probleem daar ook wel aan gelinkt kan worden.
Probeer het gewoon straks nog eens vooraleer bij de klantendienst aan de alarmbel te trekken.
Veel succes !!
Dank je wel.
Ik had een vermoeden dat het mischien door een storing (of fout na een update) was.
Ik zal gedurende de week af en toe een checken.
Via klantenservice kun je wel op 'Mijn Telenet'
Click op contact rechts boven Netweters
Click dan op klantenservice en je bent op 'Mijn Telenet'
Hallo,
Zijn de problemen algemeen al verholpen ?
Ik heb vandaag omstreeks 17:00 en net om 18:20 nogmaals getracht om enkele poorten op de modem open te zetten echter kreeg ik steeds de Session Error.
Met vriendelijke groeten.
19:15 nog steeds niet opgelost , ik hoop dat er rap iets wordt aan gedaan.
21h24 ook nog steeds dit probleem erg lastig.
22u44
Nog steeds session errors.
Om 21u10 gebeld naar helpdesk en daar vertelde ze mij van een algemeen probleem.
Ondertussen krijgt mijn firewall geen vast ip-adres meer binnen en werkt de bridge niet meer.
Ehu .. Help!
@rniesen weet niet of je dat probleem hebt met een bepaalde browser maar ik heb geen enkel probleem. Heb net op 'mijn Telenet' gekeken en loopt normaal en alles gaat open en ook de Netweters geen probleem.
Beste,
opera firefox en chrome geprobeerd.
Als je naar de modem gaat en geavanceerde eigenschappen kiest.
Dan iets wijzigd (in mijn geval bridge mac address), dan krijg je session error en wordt het niet opgeslagen.
Als ik het oude mac-address gebruik en mijn firewall verander, dan krijg ik geen ip address.
Nu krijg ik een 192.168.0.xxx address omdat het bridge mac address niet juist is.
Denk je dat het zo lang gaat duren vooraleer het gefixt gaat zijn? Ik heb mijn geavanceerde instellingen morgen nodig..
@rniesen dan loopt er achterliggend ergens iets niet correct en dat is dan gelinkt aan 'mijn Telenet' . Beste is eens te wachten tot morgen en zien als het opgelost is. Zo niet kan je altijd eens de klantendienst bellen en zien of het opgelost is.
Beste,
Ik had gisteren net hetzelfde probleem in alle browsers die ik testte en vandaag is het precies hetzelfde, kan niets opslaan dat ik wijzig!!
Dit is _niet_ opgelost.
Waarom staat hier gemarkeerd dat dit zou opgelost zijn?
Later nog eens proberen is geen oplossing, dat is met een kluitje in het riet gestuurd worden.