Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

'Mijn telenet' werkt niet

Ik probeer 'Mijn telenet' te gebruiken, maar het werkt niet. Telenet gaat er de laatste tijd sterk op achteruit.

0 Likes
9 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

'Mijn telenet' werkt niet

@Evdb dat is blijkbaar een algemeen probleem.

Ze zijn heel hun infra aan het migreren met al de gevolgen van dien 😉

Ik zou even geduld hebben.

Moest het op het einde van deze week nog niet in orde zijn best even Telenet helpdesk bellen. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

'Mijn telenet' werkt niet

Idem hier, ik geraakt totaal niet op mijn Telenet

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

'Mijn telenet' werkt niet

Ik begrijp niet dat ze dat verder blijven uitrollen,elke dag komen er nieuwe gebruikers bij met probleman.

Zet eerst alles op punt,en rol dan uit.

 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

'Mijn telenet' werkt niet

Momenteel ervaren we algemene hinder met Mijn Telenet en onze website. Uiteraard zorgen we zo snel mogelijk voor een oplossing.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

'Mijn telenet' werkt niet

En als je wil bellen .. veeeeeeel geduld hebben .. 30 min is het minimum.. kan zelfs meer dan een uur duren voor je iemand kan spreken..

0 Likes
CG3864
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

'Mijn telenet' werkt niet

Bij mij werkt mijn Telenet sinds de nieuwe layout begin dit jaar niet meer.  Ik heb enkele maanden  de laatste zwarte Wifi6 modem gehad (de modem staat in de kelder), maar die is op 11 augustus terug vervangen door een modem zonder wifi.  Maar er zouden buiten nog steeds slechte signalen zijn (daar is al vele maanden melding van gemaakt, maar meerdere techniekers die de voorgaande maanden waren geweest hadden niet de juiste apparatuur bij of trokken het in twijfel. Volgens één technieker was er een probleem vanaf de grijze paddenstoel naar mijn woning na bijv. 12 meter.  Volgens de laatste technieker was er niets mis tussen die paddenstoel en mijn woning waar de kabel binnenkomt ...  ) die voor problemen zorgen voor mij en mijn volgende 2 buren. Dat probleem is nog altijd niet opgelost en zorgt vaak voor slecht werkende of uitvallende wifi. De afspraak staat nog altijd "onafgewerkt" in de Telenet App.

Ik kan niet naar de instellingen van de modem of van het access point van Telenet gaan.  Wanneer ik naar "mijn Telenet - je thuisnetwerk" ga, krijg ik al weken  te zien: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw".  Ik word er bijna hopeloos van. Het is een Don Quichotte gevecht om een degelijke oplossing te krijgen.  En als je wil bellen moet je steeds lang wachten, tenzij je in het Engels wilt worden geholpen (één keer geprobeerd in het Engels; Dat was een bijzonder chaotische ervaring, waarbij de persoon aan de lijn vaak moest overleggen en met verkeerde feedback kwam ...).

 

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

'Mijn telenet' werkt niet

Ik kan op Mijn Telenet, maar netwerk bekijken kan ik niet, fout hierop

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

'Mijn telenet' werkt niet

Hallo, @Dragunov404  & @CG3864  met deze instellingen is inderdaad hinder.
Zoals @Dragunov404  reeds meegaf kan je dit ook verder volgen op:https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Mijn-thuisnetwerk-op-Mijn-Telenet-werkt-niet/m-p...

We hopen dat dit snel terug in orde is. Laat gerust via dat topic ook weten als je verder nog iets anders zou opmerken betreft de geavanceerde instellingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes