@Friend
Als iedereen zou melden wat er fout gaat , ligt er ook aan waar natuurlijk en wat , zou dat misschien wel kunnen helpen bijdragen naar Telenet. Dat bedoel ik niet verkeerd integendeel want er zijn er eigenlijk te weinig die fouten melden. Nu weet ik ook dat men denkt tja ik ben de klant Telenet moet dit zien / oplossen / mijn bellen / intern oplossen...enz enz enz. Daar is een punt maar natuurlijk kan Telenet niet van alles op de hoogte zijn en is er mogelijks geen oplossing.
Neem nu in jou geval , je krijgt een melding je modem te vervangen je doet dit netjes en toch weer een sms dat je een verouderde modem hebt om weer te vervangen. Kan een bug zijn in hun nieuwe systeem. Als niemand dit meld weet Telenet niks en denken ze er is niks aan de hand. Daarom dit soort kleine dingen wel doorgeven moest je de kans hebben , de tijd hebben. Nu weet ik ook dat niet iedereen daar altijd de tijd voor heeft hé de meeste werken kantoor uren en uiteindelijk als de dag er op zit gaat men niet daar naar op zoek , maar op zoek gaan is niet nodig. Een e-mail naar Telenet is genoeg en je bent er van af.
Naar de toekomst toe als je nog eens je modem dient te vervangen dan zijn de stappen :
* oude modem mee naar het Telenet center
* nieuwe modem mee naar huis en installeren volgens het boekje
* wachten tot de provisienering door is gelopen ( intern proces binnen Telenet )
* op de modem branden je lampjes en klaar voor gebruik ( mits alles correct is aangesloten ).
Een omruiling van de modem zelf is altijd door de klant zelf daar komt geen technieker bij maar wil je toch een installatie van Telenet zelf dan is dit € 85 betalend.

Patrick37 | Krak no one is you en that is your power. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.