24748
netweters
|
152278
antwoorden
|
20688
vragen
|
@Suzy ik heb de safespot laten activeren. Maar ik heb een EMTA modem dus dit gaat blijkbaar niet werken ? Via de app kan ik niet verder gaan niks installatie en ook geen activerings code. Als dat niet werkt is dat een gemiste kans om op deze manier deze dienst te laten werken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank voor de update Suzy. Heb Safespot daarstraks besteld maar wacht nog op sms van telenet.
Weet je of ondertussen ook de TV boxen al compatibel zijn met de EMTA modem?
Nogmaals dank en prettig w.e.
Dag Suzy,
Safespot besteld maar er zijn problemen op de modem te installeren. Het order loopt niet dor.
Dus opgelost ... ????
Wat bedoeld u met "het order loopt niet door"?
Dank voor de reactie !
Gisteren safespot besteld. Vandaag gebeld naar Telenet omdat ik geen sms ontvang met bericht dat safespot op modem geïnstalleerd is.
De klantendienst - die qua niveau ver onder '0' gezakt is - laat me weten dat het order niet doorgelopen is en dat er blijkbaar iets fout loopt met de de installatie van safespot op mijn modem ... Zit hier nochtans al lang op te wachten. Terugbellen naar klantendienst?
@Suzy Kun jij aub eens nagaan wat er nog altijd verkeerd loopt bij het bestellen van safespot in combinatie met EMTA modems? Gewoon via de telefonische klantendienst geraak je er gewoon weg niet. De operator zaterdag aan de lijn wist zelfs niet wat een EMTA Docsis 3.1 modem was en waarom safespot er niet op geactiveerd geraakt terwijl het bij de rest wel lukt. Heb hem trachten uit te leggen dat deze issue gekend was maar ...
Ik krijg gewoon zelfs geen sms na bestelling om safespot te installeren ... Order zou niet doorlopen?
Na 3 telefoons met de klantendienst vandaag, daarstraks app aan de praat gekregen en hij werkt prima!
Vooral geschrokken van meldingen ivm pogingen tot poort scanning en een gestopte poging om toegang tebkrijgen tot netwerk dmv gebruik ad random wachtwoorden en paswoorden. M.i. toch de moeite waard gezien de prijs. Dus EMTA en safespot nu zonder probleem.