Beantwoorden
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

Ik heb dit gedeelte afgesplitst uit de originele thread omdat we van onderwerp veranderd zijn.

 

Met dank aan @flip1953 voor de hint. Je hebt overschot van gelijk.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
65 reacties
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

Doe ik ook patrick37, alles, alles wat mij hier is voorgesteld heb ik uitgeprobeerd, niets helpt. Zal uiteindelijk niet anders kunnen wil ik het laten werken om een andere te kopen of steeds de iphone hiervoor te gebruiken.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

@snap1704 

Het zal dan de Iphone worden of een ander toestel. 

Maar na lang prutsen heb ik het toch voor elkaar gekregen. Het is zoals je zegt of een bug of de S7 is te 'oud' voor ondersteuning. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

Ja denk het ook, in ieder geval bedankt voor de hulp beiden, kan nu wel moeilijk op oplossing klikken want is niet opgelost natuurlijk.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

@snap1704 

Nee niet echt opgelost. Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft want dat is natuurlijk ook altijd een hulp die je kan krijgen. We kunnen niet altijd helemaal de oplossing bieden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek

@patrick37 en @snap1704 

 

Je kan dus niet zeggen dat Samsung niks gedaan heeft. Bij de recentere modellen werkt het dus wel. Blijkbaar heeft de S7 dus wel een probleem en daar hebben ze niks aan gedaan ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1569
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Smartfoon gebruiken als hotspot -problematiek


@snap1704  schreef:

 in ieder geval bedankt voor de hulp beiden, kan nu wel moeilijk op oplossing klikken want is niet opgelost natuurlijk.


Het heeft niet veel zin om iets als oplossing te klikken die niets te maken heeft met de oorspronkelijke vraag (die ging over de nieuwe Docsis 3.1 modem) 🤔

 

Die hotspot discussie was een (grote) zijsprong 😊