Beantwoorden
witte123
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Internetsnelheid ongewijzigd na omschakeling fiber

https://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/a18e0610-4ab9-11f0-8528-59ef073bdf1f

Ik heb fiber van Telenet, waarom blijft mijn snelheid gelijk aan deze toe ik geen fiber had, toen had ik turbo-internet.

In de publiciteit spreken ze over 10Gb/s??

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Snelheid fiber 

6 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@witte123 Ik vermoed dat je fiber van Telenet hebt maar niet echt fiber tot in huis hebt ? 

In dat geval heb je de juiste internetsnelheid. Voor fiber in huis moet je een 360° Fiberbox hebben en moet fiber al beschikbaar zijn in je straat. 

Weet dat 95% van het Telenet netwerk reeds uit fiber bestaat maar als er echter nog geen glasvezel tot in jouw straat ligt, wordt het signaal verder verdeeld via coaxkabel

Hier wat meer uitleg : https://www2.telenet.be/residential/nl/netwerk/fiber.html

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Oké je hebt misschien Fiber, maar welk abonnement heb je?

De snelheid is afhankelijk van je abonnement, niet uitsluitend van het medium

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

En dan moet je straat nog fiber hebben liggen want er zijn al enkele straten op fiber aangesloten per huis maar er is nog geen fiber tot in huis beschikbaar en als je belt weten ze het niet wanneer je aansluit baar bent.

en er wordt veel gezegd dat mensen fiber hebben omdat het in de reclame wordt gezegd en online gezegd wordt maar de fiber is maar tot aan de straat, binnen is het coax nog.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
Kevin10
Experienced Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Als er thuis coaxkabel binnenkomt mag je dat nooit fiber noemen! Schandalig dat weer opnieuw de "kraks" de misleidende reclame van Telenet herhalen. Met je coaxkabelaansluiting zal je nooit zo snel kunnen surfen als via fiber.

Fiber bij Telenet is pure geldklopperij! Bij Telenet moet je eerst de optie Speedboost Pro voor 30 euro per maand extra bovenop je huidig abonnement activeren om van fibersnelheden te kunnen genieten.

Alleen met Speedboost Pro krijg je een hogere uploadsnelheid en downloadsnelheid: 8500 Mbps download en 1000 Mbps upload.

Bij Mobile Vikings, Edpnet of FASTfiber is fiber stukken goedkoper!

LordCoeCoe
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Heb je serieus een Telenet abonnement genomen zonder naar de beschrijving van de abonnement te kijken? 

Ik ga eerlijk zijn, Telenet en Orange moeten een verbod en een boette krijgen voor hun "fiber" reclame.

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Is gewoon een naam meer niet 

Bij prox noemen ze abo ook fiber maar er ligt geen fiber maar vdsl dat kan ook