Beantwoorden
XavierBs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

TN modem/router/connectbox omswitchen naar accespoint

Ik heb via een collega een Telenet modem/router/connectbox overgenomen (die nog in het huis stond dat hij sinds kort gekocht heeft, en hij zelf geen Telenet heeft gekozen). Nu wil ik deze modem gaan gebruiken als accespoint achter mijn eigen Telenet modem. Is dit op een of andere manier mogelijk of kan ik op een of andere manier zelf in deze modem geraken?

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TN modem/router/connectbox omswitchen naar accespoint

Ik vrees dat dat niet zal gaan. Waarom bestel je geen gratis "WiFi booster" via de Telenet app? Een AP behoort tot de opties.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TN modem/router/connectbox omswitchen naar accespoint

@XavierBs  dit gaat helaas niet mogelijk zijn. De randapparatuur is namelijk gebonden aan het adres van de vorige / of rechtmatige eigenaar. Daarom is er bij een stopzetting of een verhuis niet nodig / mogelijk de modem mee te nemen. U kan altijd eens  bellen naar de klantendienst en vragen of ze deze willen / kunnen activeren op uw adres maar denk niet dat het gaan doen. Beter het advies van @sb op te volgen welke ook de snelste oplossing gaat zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TN modem/router/connectbox omswitchen naar accespoint

@XavierBs 

 

Ik denk zelfs dat je best dat materiaal terugbrengt naar de originele eigenaar want deze artikelen zijn en blijven eigendom van Telenet en moeten blijven op de plaats waar ze geleverd werden. Als ze in die persoon zijn weg staan moet/kan hij ze binnendoen bij Telenet. Maar overdragen aan iemand anders, dat mag niet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TN modem/router/connectbox omswitchen naar accespoint

Zonder me in te laten wat wettelijk mag of niet mag, gaat dit niet lukken. Allicht is de enige wan-poort de coax-aansluiting. het toestel is een router maar je kan aan de instellingen niet aan. Je kan proberen te verbinden met een lan-poort maar ik verwacht al ip-conficten.

0 Likes