Telenet problemen met “mijn Telenet”
Beste Netweters,
Al sinds het begin heb ik problemen met mijn Telenet. Hierdoor ben ik licht gefrustreerd omdat de technische dienst dit maar niet opgelost krijgt. Wat zijn mijn problemen:
- het nog steeds niet kunnen wijzigen van mijn wachtwoord voor mijn persoonlijke Telenet mailbox.
nochtans kreeg ik deze morgen een sms dat het probleem,is opgelost. U raad het? Nope dus, werkt nog niet.
- het recht hebben op 5 triiing apps met abonnement WIGO 40GB. Ik kan maar 2 toestellen configureren en er staat ook tussen haakjes (max 2), terwijl er zou moeten staan (max 5)
- het op onverklaarbare wijzigen van mijn gebruikers, zoals niets meer kunnen zien via de apps en mijn Telenet, gebruikers die uitvallen, het door mij niet altijd kunnen opvolgen van mijn gebruikers via mijn Telenet.
- deze morgen mijn eerste aanrekening gekregen waarvan ik het saldo kan zien als ook natuurlijk de betaalgegevens, maar mijn aanrekening document op geen enkele manier kan raadplegen of inkijken, noch via de app, noch via mijn Telenet.
hier word ik weemoedig van...
@Suzy : ik smeek je op mijn 2 knieën, wil jij dit eens uitpluizen en mij eventueel de oplossing bezorgen,aub? Ik ben ten einde raad...
Ik hoop dat ik bij Telenet niet dezelfde weg op ga als bij Proximus?
Beste mensen, ik ben invalide en chronisch depressief, dit kan ik er echt niet meer bij hebben...
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
gebruiksaanwijzing