24750
netweters
|
152315
antwoorden
|
20691
vragen
|
Zoals de tekst vermeld bij de aanrekening verdwijnt de gratis webruimte spijtig genoeg bij Telenet.
Telenet klantenservice artikels:
Je Telenet website en webruimte verdwijnen
Stopzetting e-maildoorverwijzing naar Telenet mailbox
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Gratis webruimte verdwijnt bij Telenet
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) op 07/10 - 17:50 | Reden: Telenet klantenservice artikels in hoofdtopic toegevoegd
'If it's free you're probably the product.'
Ik ben via PriorWeb bij Combell terechtgekomen, maar onder dezelfde voorwaarden. Voor 25 euro/jaar een domeinnaam en mailhosting. Het zijn geen gigantische mailboxen (denk 2 GiB te verdelen), maar dat heb ik niet nodig. Gmail gebruik ik voornamelijk voor mijn (Android) smartphone, zeker niet voor persoonlijke mails. Helaas zijn er velen die dat wél doen...
iedereen trekt zijn plan
wat je de laatste 3 jaar ziet
dat de mensen kijken wat ze hebben afgesloten welk pakket en welke diensten er bij zijn
en vragen om geen aanbieder e-mailbox of virusbescherming of thuis telefoon
want daar hebben ze niets aan
dan moet telenet uitleggen waarom het er bij is en bij de volgende prijs stijging terug weer de zelfde vragen om zonder te doen om de prijs te laten zakken of andere pakket dat niet bestaat
zal niet gemakkelijk zijn zeker deze tijd
Beste meneer Roland
Wij hebben uw bericht goed ontvangen!
Wij bevestigen dat dit werd stopgezet.
Telenet is geen compensatie of vermindering van het abonnementsgeld verplicht aangezien dit over een gratis optie gaat dit Telenet de klant aanbood.
Dit werd stopgezet omdat er tal van andere mogelijkheden zijn.
Als deze mogelijkheden voor u geen oplossing zijn vinden wij dit zeer jammer.
Er is geen andere oplossing hiervoor.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groeten
Samanta
Telenet customer relations
Simpel toch, was gratis , dus afschaffen .
E-mail is ook gratis , dus ook afschaffen
Huur van WiFi booster , ook gratis
( uit schaamte omdat die van de modem amper tot uit de garage geraakt ),
dus ook afschaffen .......en ga zo maar door.
Zoek maar eens een gratis vervanging , zonder reclame .......
We er een vindt mag het me altijd laten weten !
Tot slot: Nu nog per terug per gigabyte laten , ook nog een goed idee.
@Ex-Netweter
We begrijpen hier allemaal je frustratie maar hier over blijven "melken" brengt geen zoden aan de dijk. Steek die energie in het zoeken naar een oplossing en later ben je misschien nog blij dat Telenet deze dienst heeft stopgezet. Als je nog geen klacht ingediend hebt op de link die ik in mijn vorige post heb vermeld dan is het nu de moment.
Reeds gedaan met bovenvermeld antwoord.
Geen oplossing, geen compensatie want was "gratis".
@Ex-Netweter
Het was de bedoeling van je klacht door te sturen en daarna pas bij het telefonisch contact compensatie te vragen. Ik heb het gevoel dat jij dat samen gedaan hebt?
Waarschijnlijk daardoor dat ze geen telefonisch contact opgenomen hebben....
Je mag niet direct al je kaarten op het tafel leggen....
Triiing was ook gratis....
@Ex-Netweter schreef:Geen oplossing, geen compensatie want was "gratis".
Het afschaffen van een gratis extra is voor jou een (verborgen) prijsverhoging.
Voor klanten die deze dienst niet gebruikten verandert er niets.
Maar, er is geen enkele wet die Telenet verbiedt om prijsverhogingen door te voegen.
Een prijsverhoging of wijziging van de formule is echter wel een wettelijke reden om je contract (gratis) op te zeggen.
Als je dus niet meer tevreden bent over Telenet, kan je op een ander gaan (hoewel "het gras niet altijd groener is aan de overkant") 🤔...