@janne_man schreef:
@flip1953 schreef:
Wel jammer dat je ons al 9 dagen op een dwaalspoor hebt gezet door te beweren dar je een WIGO abonnement hebt. Had je van aanvang al gezegd dat je een WHOPPA had, dan was het probleem al langer "opgelost" 🤗.
Dat is de schuld van Telenet. Op zeker ogenblik hebben de Whop en Whoppa klanten een bericht gekregen van Telenet dat hun abonnement automatisch omgezet werd in respectievelijk Wigo Home S (100% zeker, had dit zelf) en Wigo Home. Zeer consequent is Telenet niet geweest. Er was een verschil met wat er op de afrekening stond en wat men te zien kreeg in de instellingen (vroegere mijn Telenet). Het ene gaf de originele benaming en het andere de nieuwe. Het is me nooit duidelijk geweest.
Dus volgens het eigen engagement van Telenet moeten de Whop en Whoppa klanten behandeld worden zoals de Wigo Home S en Wigo Home klanten. Is dan niet zo @Moderator ? (ik veronderstel dat jullie het gemakkelijker hebben om dat in de archieven uit te zoeken).
@janne_man @flip1953 We hebben beide meldingen die jullie hebben doorgegeven nagevraagd bij onze diensten. Van zodra we hierover meer informatie ontvangen, laten we dit via dit topic weten.
Christof | Expert Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.