Beantwoorden
Curtricias
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

389.jpg

Op de site van telenet krijg je een mooie melding dat we nu genieten van verhoogde snelheden. Is er iemand die hier al van geniet? Want hier is alles bij het oude gebleven.

Abbo: Wigo

Modem: Docsis 3.1 Wifi6 (docsis)

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: "Zogenaamde" verhoogde snelheden.

32 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Berichten: 2413
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging


@Curtricias  schreef:

IMG_0118.jpeg

 Tot zover het nut van deze ….


Je hebt hier 100% gelijk.

Het is niet correct dat jouw stokoude Whoppa - na analyse door Telenet - nog altijd beschouwd wordt als het abonnement dat het "best" bij U past. Dit terwijl een van de nieuwere formules ("All Internet + TV") blijkbaar meer biedt voor minder geld 🤔 ???

@Suzy Dat zou moeten geescaleerd worden binnen Telenet (want als dat waar is, overtreedt Telenet de Telecom wet).

ChristofM
Expert Moderator
Berichten: 295
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! De magic number!

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging


@janne_man  schreef:

@flip1953  schreef:

Wel jammer dat je ons al 9 dagen op een dwaalspoor hebt gezet door te beweren dar je een WIGO abonnement hebt. Had je van aanvang al gezegd dat je een WHOPPA had, dan was het probleem al langer "opgelost" 🤗.

Dat is de schuld van Telenet. Op zeker ogenblik hebben de Whop en Whoppa klanten een bericht gekregen van Telenet dat hun abonnement automatisch omgezet werd in respectievelijk Wigo Home S (100% zeker, had dit zelf) en Wigo Home. Zeer consequent is Telenet niet geweest. Er was een verschil met wat er op de afrekening stond en wat men te zien kreeg in de instellingen (vroegere mijn Telenet). Het ene gaf de originele benaming en het andere de nieuwe. Het is me nooit duidelijk geweest. 

Dus volgens het eigen engagement van Telenet moeten de Whop en Whoppa klanten behandeld worden zoals de Wigo Home S en Wigo Home klanten. Is dan niet zo @Moderator ? (ik veronderstel dat jullie het gemakkelijker hebben om dat in de archieven uit te zoeken).


@janne_man @flip1953 We hebben beide meldingen die jullie hebben doorgegeven nagevraagd bij onze diensten. Van zodra we hierover meer informatie ontvangen, laten we dit via dit topic weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4731
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

Het kan zijn dat er een fout is gemaakt en dan heeft de klant recht op te veel betaalde geld en een commerciële geste

Wat wel juist moet zijn dat de bundel het zelfde is dus internet en tv  zoals  Whop   als er in de Whop extra zenders zit kan hij daar geen aanspraak maken wand is er een verschil tussen het pak 

Het moet duidelijk zijn  Curtricias  kan ons er meer over zeggen ,als de 2 zaken totaal zelfde zijn