Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

Het is al een lange tijd dat ik ondervindt dat mijn snelheid zeer traag is , websites laden duurt lang. Nu ben ik enkele testen gaan doen en stel vast dat als ik een speed test doe. Ik niet hoger uit kom dan 30 mbs. Wat normaal veel hoger zou moeten zijn. In dos is het erger. Als ik mijn IP ping dan krijg ik 100 % verlies , als ik een website ping is er geen enkel verlies. De testen zijn gedaan met een desktop pc die via utp rechtstreeks aan de modem hangt. (Zelfde test gedaan met een externe router dat is juist hetzelfde)

Ik heb de technische dienst gebeld , en ze hebben de verbinding naar de modem getest. En stelde geen enkel verlies vast. Terwijl als ik men ip ping 100 % verlies heb raar ? en een website pingen daar geen verlies. Nu gaat er as vrijdag mij een technieker opbellen om samen te zoeken naar de oorzaak wat dit kan zijn. Ik heb een afbeelding hier gezet dan kan je dat zien wat ik getest heb. (speed testen staan er niet bij) overdag heb ik nog een redelijke snelheid. Maar in de avond uren is het zo heel traag dat het lijkt als of alles plakt. Een zeer diepe virus heeft niks opgeleverd. Het duurt zeer lang op een website te openen , maar eens die open is gaat het iets sneller maar wel trager dan het zou moeten gaan.

 

ip adres is verborgen en naam ook. Oeps foutje gezien in ip en aangepast

dos afbeelding.png

 

Hier is een afbeelding van een Speed Test op Telenet. Omstreeks 21h50 , meer snelheid haal ik er niet uit. Raar ik meet geen Up load snelheid ?

speed test.png

0 Likes
22 reacties

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

@Master-Magic 

 

Raar op de desk top geen up load op de telefoon wel , als ik een speed test doe ?

 

Test gedaan om 02h35 en de pc is heel traag staat wel al heel lang open. Dat heeft een reden.

Herman58_0-1683160565729.png

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

@loti 

Ik vindt dat jouw commentaar niet echt getuigd van heel vee respect , dan heb ik liever dat je vertrekt. Hier worden mensen geholpen en geen vliegen af gevangen dus let op je woorden met ' waardeloos ' dat hoef ik niet te nemen ja.  Jij bent thuis vast de plezante he ? wel bij mij lukt dat niet.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

Ja Windos 10

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

@Ex-Netweter 

Jou commentaar getuigd van nog minder respect. 

Je bent hier al een paar keer door ons gewaarschuwd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

Ik blijf er bij jou test is waardeloos,zo laag,dan is er meer aan de hand.

Moet ik dan zeggen,het ziet er goed uit.

0 Likes
Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

Nee hoor … Business abo 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

@Ex-Netweter je hebt verschillende meldingen gemaakt richting het moderatieteam over deze thread. We hebben contact met je proberen opnemen hierover, maar dit is niet mogelijk. Je hebt namelijk ingesteld dat je geen privéberichten wil gebruiken op onze community. Dit betekent ook dat we je niet van een persoonlijk antwoord kunnen voorzien, daarom dat ik me nu publiek tot jou richt. Indien je jouw account wil sluiten, kan je dit zelf via jouw profiel instellingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zeer lage snelheid IP Ping 100 % verlies

Ik heb je bericht (en) gelezen en ik bied bij deze mijn verontschuldigen aan. En zal er de nodige aandacht aan schenken. In tussen is het duidelijk geworden  eindelijk zou ik zeggen. Dat het probleem in de modem zit en dat ik die kan gaan omruilen. Ik had vrijdag met Telenet gebeld. Dat ik opgegeven sta in een Telenet Winkel. Alleen begrijp ik niet dat ik daarvan geen enkele bericht heb ontvangen. Dat is iets minder leuk. Dat gaat zo tergend traag dat ik er hooffpijn van krijgen en dat kan ook op iemand zijn gemoed werken.