25.226
netweters
|
155.661
antwoorden
|
21.028
vragen
|
er staat vanboven telenet en hunder nummer 015666666 staat er ook bij zes maanden lang 10 euro korting en telenet beweert fisshing bericht ik geloof er niets van zijn er nog die dat berichtje ontvangen hebben
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tzijn gewoon bende bedriegers telenet kheb nú bericht gehad van ene van telenet dat het juist is en een andere zegt van niet gewoon bende oplichters zijn het ze zullen het wel beseffen als ze een klant verliezen van bijna 200 euro op een maand en eerlijk ben bij tv Vlaanderen ook zeg niet tis daar ook iets maar zo hebben ze het toch nooit gedaan zoals telenet
Kheb juist van iemand van telenet gehad dat het degelijk wel van telenet zelf komt tzijn gewoon bende grote bedriegers en oplichters maar ben bij tv Vlaanderen ook zeg niet dat die heilig zijn maar kheb dat nog nooit meegemaakt met tv Vlaanderen zal wel mijn conclusie eruit trekken
Kheb nu van iemand anders van telenet gehad die zegt het ook dat het geen fhissing is en dat het degelijk van Telenet is tzijn gewoon bende bedriegers telenet ben zeker niet kwaad op jou want jij kan erniets aan doen
Als je niet kwaad bent op eender wie hier waar doel je dan op ?
Als ze van Telenet zeggen ja dan zeg je toch tegen hun activeer dat dan ?
Waarom hier nog komen frustreren terwijl je zelf Telenet hebt gesproken. Dan zeg je ja je accepteert het en je hebt je korting.
Anders als je een betere uitleg hebt dat het een bende bedriegers zijn….?
@Kelly001 schreef:Kheb nu van iemand anders van telenet gehad die zegt het ook dat het geen fhissing is en dat het degelijk van Telenet
Ah voila, eind goed al goed.
Daarom dat ik ook doorvroeg, men is rap om te zeggen dat het phishing is ook al heeft men maar halve informatie.
@Kelly001 schreef:tzijn gewoon bende bedriegers
Je mag ook niet vergeten dat de mensen van de klantendienst ook maar mensen zijn en die kunnen dus ook gewoon fouten maken zoals jij en ik.
Er zijn nu al verschillende tips gegeven hoe je kan controleren of het al dan niet phishing is. Op geen enkele van die tips reageer je.
Van de Telenet helpdesk is intussen algemeen geweten dat je tegenstrijdige antwoorden krijgt, dus dat op zich zegt niets.
De screenshot in je originele bericht toont maar de helft van het verhaal. Dat is ook al gemeld, maar daar reageer je evenmin op. Voor hetzelfde geld staat er: 'je krijgt 6 maanden een korting van 10 euro als je overstapt naar een abonnement dat 20 euro duurder is dan het huidige abonnement '.
Dat zou het wel kunnen zijn een voorstel voor ander abo van hun dan krijg je soms korting
Dit is persoonlijk
Tkomt al in orde tis geen fhissing komt van telenet zelf ga die korting hebben ze beginnen daar toch echt doorte draaien 🤣🤣🤣🤣
Kheb dat hier geplaatst om hulp maar blijkbaar neemt het jij verkeerd op heb ik gezegd dat het aan jullie is en intussen is het opgelost ze weten niet meer wat ze doen daar telenet het was geen fhissing wel degelijk van Telenet zelf dat email ze hebben het toegegeven maar zo omgaan met een zeer goede klant denk toch het mijne van
@Kelly001 schreef:maar zo omgaan met een zeer goede klant denk toch het mijne van
Die uitspraak snap ik niet, is dat dan puur omdat iemand een fout heeft gemaakt (die door een andere medewerker werd rechtgezet) dat je je zo benadeeld voelt? Je krijgt korting, is dat niet net iets positief?
Wel goed kijken voor wat je de korting krijgt je krijgt een bevestigen in je mailbox kijk ook in de spam
Dat een maand later dit had ik niet gevraagd een ander pak
Is niet de eerste keer dat mensen klagen en het niet begrijpen dat er iets verandert
Ook de mail gehad, ook (lang) getwijfeld, maar na controle toch geklikt. Want alles ziet er 100% Telenet uit: zowel van waar de mail komt als de url waar je op gaat belanden na klikken. Dus ik verwacht binnenkort nieuws en enkele maanden 10 euro minder van de rekening 🙂
Kheb er 8 gehad ieder zei het anders maar intussen heb ik play more opgezegd en hún gezegd dat ik verder mijn conclusie ervan ging nemen en dat berichte ging doorsturen naar de ombudsman dan heeft er iemand gereageerd en zei het was degelijk een berichtje van telenet en geen fhissing als jij zo eens dat tegenkomt en er zeggen 7 tzelfde en één zeg dan dat je gelijk hebt wat ga je erdan denken wat ik denk dat heel die klantenservice een cutbende met leugens tegenover dz klanten maar bij mij pakt dat niet ik ben bij tv Vlaanderen ook zeg niet dan ze nu heilig zijn daar maar zoiets heeft ik nog nooit tegengekomen daar en ze weten het nu goede klant of niet nu heb ik me bedenkinking erover Telenet voor 100% betrouwbaar neen zeker met een hoop leugens tegenover de klanten er zijn l vele weg bij telenet en ze zullen ernog vele kwijtspelen