Beantwoorden
Kelly001
Professional Beetjesweter
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

10 euro korting voor trouwe klanten.

IMG_3034.jpeg

 er staat vanboven telenet en hunder nummer 015666666 staat er ook bij zes maanden lang 10 euro korting en telenet beweert fisshing bericht ik geloof er niets van zijn er nog die dat berichtje ontvangen hebben 

51 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Beste @Kelly001 ik stel vast dat het een groot misverstand is. In mijn eerste reactie (allereerst op uw vraag), heb ik geschreven dat indien de link eindigt op @telenet.be dat die dan werkelijk van Telenet is. Pas met de reactie van @WG94 @sledge kunnen we zien dat het werkelijk een Telenet adres. Ik verwijt u niets en heb alle begrip dat het voor u en nog vele andere te moeilijk is om dat te bekijken. Maar in dit geval is dit essentiële informatie. Verschillende Netweters hebben daarachter gevraagd, mogelijk heb je die vragen ook niet begrepen, maar je hebt dat ook niet gemeld. 

De link die je ziet in de afbeelding van @WG94 @sledge vermeldt:

https://mkt.telenet.be/optiext/...

Het deel tussen de twee eerste // en de daarop volgen / is van belang. Hier wordt verwezen naar de subsite mkt van de site telenet.be.  Zou er echter telenet.mkt.be staan, dan is het geen pagina van Telenet maar van mkt.be en is dus vals. Je moet altijd goed opletten. stel dat er staat telenetbe.com of telenet.com dan kunnen zijn dat sites die niets vandoen hebben met telenet.be.

Ik kan niet voor Telenet spreken, maar in het algemeen is het wel zo dat specifieke campagnes die marketing doet, doorgaans niet gekend zijn door de meeste medewerkers.

Edit: met dank aan @WG94 die me opmerkte dat @sledge de lof verdiende.

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ere wie ere toekomt, het is @sledge die de screenshot deelde.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001

Als jullie het niet zeker weten zouden jullie beter zwijgen wat zeiden jullie fhinsing terwijl het wel van Telenet was de enige die de waarheid zei was die mevrouw met dat groene berichtje en dat was zonder welteweten één staat vast dat ik hier niets meer vraagt wat jullie kennen erzelf maar half van als ik erniet van ken dan zeg ik het direcht voila zo zit het niet meer en minder en intussen is het in order zeker niet met de hulp van jullie integendeel fhissing zijn jullie jullie waren er zo zeker van en hadden het mis

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Kelly001 het is je al vaker verteld, het is hier een klanten forum je stelt je vragen dus aan andere klanten. Dus zoals al meermaals gezegd: nee wij weten niet alles over Telenet en al zeker niet over hun persoonlijke acties. Je hebt geluk dat @sleeman langs kwam, want zeker niet op elke vraag komt een antwoord van een Telenet medewerker.

Al wat jij nu nog wil is zagen en klagen over Telenet en over andere Netweter gebruikers. Je antwoordde op geen enkele vraag die gesteld werd om jou te kunnen helpen maar komt daarna wel klagen dat mensen je niet geholpen hebben en fouten gemaakt hebben. Tenslotte heb je bijna iedereen hier al beledigd zonder enige vorm van schroom.

Wees nu toch gewoon blij met je korting en ga verder met je leven. Het beste nog!

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Kelly001

Ik klaag niet en beledigd niemand onnozelaar zoals ik eerder zei wie zei er tis fhissing 100 % ik niet jullie als jullie het niet zeker weten ewel hou dan ook je mond moest ik het zeker geweten had ging het hier niet geplaast hebben en wat jij moet doen tzal nodig zijn drink een liter azijn

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Dit topic begint uit te draaien op niks meer. 
Ik ga dit topic dan ook sluiten want de oplossing lijkt er te zijn maar men blijft door gaan hier. 
Een discussie kan en dat mag maar laten we het vriendelijk houden. 

Blijkbaar kan dat niet en zal ik de discussie sluiten. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
sleeman
Moderator
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

@patrick37 Dank je wel om dit topic te sluiten!👍

@Kelly001 Ik wil je toch nog even meegeven dat iedereen op De Netweters hier vrijwillig z’n best doet om anderen zo goed mogelijk te helpen. Het is belangrijk dat we dat in een vriendelijke en respectvolle sfeer kunnen doen. Vriendelijkheid en beleefdheid naar elkaar toe zijn trouwens ook een basisprincipe van onze communityrichtlijnen. 

Onze leden stellen de vragen niet om het je moeilijk te maken, maar net om je beter te kunnen helpen. Het helpt dus echt als je beleefd ingaat op de vragen die andere leden je stellen, zo kunnen we veel gerichter zoeken naar een oplossing. De oplossing is gegeven dus vandaar dat dit topic ook grotendeels gesloten werd.

Na dit gezegd te hebben, hoop ik dat dit éénmalig was en dat dit niet nogmaals voorvalt in de toekomst. 

Fijne zondag iedereen!😊

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewsleeman | Moderator