De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

Ik ben eens even verder in detail gaan kijken en dit is wat ik te weten ben gekomen over de optie om een jaar vooruit te betalen.

Voor wie?
Alleen voor klanten met een WIGO home S, WIGO S 3GB/6GB of WIGO 9GB/15GB/25GB/40GB. 

Voor wie niet?
WIGO-klanten die al genieten van een korting zoals TIP-korting, sociaal tarief of promoties. Of WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat. 

Heb je op de aanrekening van mei geen uitnodiging gehad, dan is er vermoedelijk een reden als WIGO-klant waarom je er geen aanspraak op kan maken. Zijn bovenstaande redenen niet duidelijk waarom het voor jou niet is? Neem dan even contact op met de klantendienst, zodat ze dit voor je kunnen nakijken. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@Suzy 

Dab voor uw uitleg, maar in uw uitleg voer je een extra uitsluiting toe die niet op de website staat: 'WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat. '.

Eigenlijk is zulke meededeling van Telenet op zijn webebsite een eenzijdige verbintenis die Telenet aangaat. Dat de Wigo Home S klanten die geen Digicorder huren staat wel op de site, het zogezegde voordeel op de vaste lijn niet. Tenslotte staat op de aanrekening van al die ex-Whop klanten Wigo Home S vermeld op hun aanrekening.

Kan je deze opmerking terugkoppelen?

(Ik heb er niets aan, want ik heb mijn eigen Digicorder).

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
WOW! Klasse! Lezersgoud. Respect! Opgeruimd staat netjes!

Mijn volgende afrekening is voor een heel jaar! 45 euro/jaar in de pocket! Dank U Telenet!

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@janne_man ik zal het doorgeven, maar vermoed dat ze dit er niet bij zetten om verwarring te vermijden gezien er waarschijnlijk steeds minder klanten in de klassieke Whop (ondertussen hernoemd naar WIGO home S) zullen zitten als pakket. Bij vragen/twijfel kan je altijd de klantendienst contacteren om te weten waarom jij als klant niet. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden