Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?

In het onderwerp "Geen mails meer van de Netweters" schreef @Suzy:


het platform van Khoros waarop onze community is gebouwd......

 

Interessant om te weten dat netwerkers op Khoros gebasseerd is.

Dat roept dan voor mij gelijk de volgende vraag op; is er misschien voor Khoros of Netwerkers een app? Ik zocht hier al eerders eens naar. maar kon niets vinden.

 

Ik lees de berichten meestal op mijn gsm, maaar gebruik de PC om te antwoorden, gewoon omdat dit op de gsm niet zo gebruikersvriendelijk is.

Wat gebruiken jullie?

Is er een app, zoals bijvoorbeeld tapatalk, waarmee de combinatie netwerkers + gsm iets gemakkelijker is?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?

@Arnie  

Hetzelfde wat ik mij ook eens afgevraagd heb of dit bestaat. Want inderdaad op de gsm is niet makkelijk en ik gebruik het dus altijd op de MacBook. Moest er een app zijn ben ik voorstander om die te gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?

@Arnie 

Dat kan je gemakkelijk zelf zien. Elke mailvan de Netweters komt via Khoros. 

Ik ken de interne keuken van Telenet niet, maar ik ben geneigd om te denken dat ze weinig zelf ontwikkelen. Telenet gebruikt (koopt, huurt) pakketten van andere ondernemingen die dan al dan niet door Telenet gecustomiseert wordt. 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?


@janne_man  schreef:

@Arnie 

Dat kan je gemakkelijk zelf zien. Elke mailvan de Netweters komt via Khoros. 

Ik ken de interne keuken van Telenet niet, maar ik ben geneigd om te denken dat ze weinig zelf ontwikkelen. Telenet gebruikt (koopt, huurt) pakketten van andere ondernemingen die dan al dan niet door Telenet gecustomiseert wordt. 


Is dat niet wat elke of toch de meeste ondernemingen doen? Waarom het warm water opnieuw uitvinden met een lange, moeilijke testperiode.

Ikzelf vind een smartphone al zeker een zeer ongemakkelijk ding als je een tekst wil typen. Ofwel loop je rond met zo'n grote joekel dat het al op een tablet gelijkt ofwel zit je met dikke vingers te knoeien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?

Voor zover ik er reeds van gehoord heb zou een forum van Khoros niet compatibel zijn met Tapatalk. Of er nog andere apps hetzelfde kunnen weet ik niet.

 

Ik werk dus ook nooit op dit forum vanaf mijn foon. Op enkele andere fora, die wel via Tapatalk werken, doe ik dat wel al eens. Het enige "probleem" dat ik daar al mee ondervonden heb is dat de smiley's soms niet compatibel zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bestaat er eigenlijk een Netweters-app?

Bedankt voor je vraag, @Arnie

Er is (helaas) geen app voor De Netweters, wel is onze community mobile responsive sinds de rebranding naar De Netweters in januari 2017. Dat betekent dat alle pagina's geoptimaliseerd zijn om zich aan te passen aan mobiele toestellen (zowel smartphone als tablet). Maar dat neemt niet weg dat in detail reageren op topics zeker niet ideaal is op een kleiner smartphone scherm. Op een tablet is dit een pak aangenamer, vind ik persoonlijk. 

 

Sowieso staan we altijd open voor ideeën/verbeteringen. Dus als iemand suggesties heeft om bepaalde mobiele pagina's te verbeteren, laat het dan zeker weten. Dan bekijk ik met de developer of we ermee aan de slag kunnen en wat de mogelijkheden zijn. Maar maak je suggesties wel zo concreet mogelijk, uiteindelijk kan alles altijd wel beter. Maar als je ideeën hebt om specifieke pagina's, knoppen of overzichten te verbeteren, altijd welkom!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.