24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste,
Momenteel beschikken mijn ouders over een Wigo Home abbonement.
Zij willen echter gebruik maken van de huidige promotie m.b.t. de tv. In de voorwaarden kan ik niet juist terugvinden of zij hier recht op hebben als zij zouden upgraden. Enkel vind ik home S hiertussen.
Mvg
(Wist trouwens niet in welk forum dit te posten, m'n excuses.)
Titel gewijzigd door Lieselot91(mod) | Vorige titel: TV promotie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Om van de promotie te kunnen genieten moet internet een nieuwe dienst zijn.
Andere voorwaarden vind je hier: https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/bestel-wigo-home/
Ja ik vind het een beetje dubbel hoe het erbij staat.. aanbieidng enkel geldig bij het aangaan van een overeenkomst ..iets verder staat dan Wigo home bij.
Mij lijkt het belangrijkste zinnetje dat internet een bijkomende dienst moet zijn. Heb je dat al zal je (waarschijnlijk) niet kunnen genieten van deze promotie. Ze letten bij Telenet wel op dat je geen twee keer van promoties kan genieten.
Wat je wel kan doen is contact nemen met de klantendienst en ze ervan proberen te overtuigen dat je wel wat beter verwacht. Lukt het is het OK. Lukt het niet, tja...
Indien je de promo bedoelt waar je de tv aan 99 eur kan kopen, dan moet er minstens naar YUGO of WIGO 9GB overgeschakeld worden.
Indien je ouders nu een 'Wigo Home' hebben, en upgraden naar een 'Wigo 9' of hoger, hebben ze zeker en vast recht op de winterpromotie. Ze worden dan immers nieuwe klant met mobiel.
@RuZ schreef:Indien je ouders nu een 'Wigo Home' hebben, en upgraden naar een 'Wigo 9' of hoger, hebben ze zeker en vast recht op de winterpromotie. Ze worden dan immers nieuwe klant met mobiel.
Dat vind ik niet zo duidelijk want "Niet geldig voor klanten die hun bestaande WIGO (Unlimited)- of YUGO-overeenkomst up- of downgraden". Wordt een WIGO Home gezien als een WIGO of niet?
edit: ik vrees dat een WIGO Home als WIGO wordt gezien want er wordt expliciet vermeldt dat de promo wel geldt voor WIGO S maar geen vermelding van WIGO Home.
Ik ben ook nog eens aan het zoeken geweest in de voorwaarden en het is inderdaad niet duidelijk.
Het is wel een feit dat bestaande klanten met een Wigo Home (S) recht hebben op de promo als ze upgraden naar een Wigo 9 of hoger.
Wigo Home wordt in dit geval niet gezien als een Wigo.
Telenet ziet Wigo als een bundel met 4 producten.
Wigo Home is een bundel met 3 producten (geen mobiel inbegrepen).
Dit zou Telenet inderdaad duidelijker kunnen vermelden.
@Wheng schreef:
@RuZ schreef:
Het is wel een feit dat bestaande klanten met een Wigo Home (S) recht hebben op de promo als ze upgraden naar een Wigo 9 of hoger.
Hoezo is dat een feit?
De reden tot twijfel is dat een aantal Wigo Home (S) klanten een mobiel Prijs volgens verbruik hebben. Zij hebben dus reeds 4 producten van Telenet en nemen geen bijkomend product af.
Dus als mijn ouders nog geen mobiel abonnement hebben bij telenet, hebben ze wél recht op de promo? mvg
@RuZ schreef:
...
...
@RuZ wat je hier zegt is correct!
Klanten met een WIGO home (S) die upgraden naar WIGO 9 GB of hoger en zo dus een mobiele lijn bijnemen, hebben ook recht op de winterpromotie.
Intern werd dit reeds toegevoegd aan de informatie van deze promo voor alle medewerkers. Ik heb nu de vraag gesteld of dit ook op de website verduidelijkt kan worden. 😉
En wat bij overschakelen van wigo naar yugo?
@Ils74 afhankelijk van jou Wigo pakket. Als het er op neer komt dat je de mobiele diensten ook bij Telenet neemt dan heb je die promotie. Als je al een Wigo hebt met mobiel en je stapt over naar Yugo heb je die promotie niet.