Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Kelly001
Experienced Weetjesweter
De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm! Goed bezig!

Ervaringen met TV Vlaanderen

Ben nu al 4jaar bij tv vlaanderen met decoer als met de app nooit geen problemen kheb telenet tv buuten gewipt 6techniekers langs geweest en was altijd tzelfde de ene technieker zei dit en dat en de andere zeiden dat iets anders tlag aan de kabels zeiden ze ook allemaal karie tv vlaanderen is nu aangesloten met dezelfde kabels van telenet en daar is geen problemen met de tv box van tv vlaanderen

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Re: Problemen met digitale tv

33 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Er zullen altijd prijsverschillen zijn dat heb je hier ook niet iedereen betaald evenveel 

Bij vrienden die nog een oud prox abo hadden waren niet blij dat ze opeens toch extra moeten bij betalen 

Vroeger hoorden je de klanten zagen , nu is dit meer geval de laatste 2 jaar bleef het stil mensen veranderen of blijven 

Bij Scarlet ook de prijs gaat omhoog maar enkel op de vaste telefoon bundel ,opeens wisselt iedereen geef maar een extra simkaart 

Geen prijs stijging van 3 euro en extra sim kaart 

Je zal nu nog altijd minder betalen bij Tvv dan op de website staat voor de nieuwe klanten 

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Via internet iets aanbieden kan je gemakkelijk de prijs houden zeker voor jaren en als zaken stoppen is dit soms mee genomen voor hun 

Wand dan moet er niets aangepast worden , toen ze hun sport bundel kwijt waren zullen ze niet blij geweest zijn 

Gelukkig hebben ze een deel kunnen opvangen door de extra film en serie pak te geven anders zou het veel slechter afgelopen zijn 

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Zeer interessant allemaal, maar met de eventuele prijsstijgingen of zenderwijzigingen van TV Vlaanderen zijn we wel wat off-topic aan het gaan. Discussieer gerust verder in een nieuw Lounge topic.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Kelly001 dan ben je echt niet op de hoogte van tv Vlaanderen, die hebben ook nog internet aangeboden aan hun klanten in een pakket, en er zijn zenders dat verdwijnen bij tv Vlaanderen die er niet mee stoppen maar tv Vlaanderen bied ze niet meer aan, dat zijn dus geen zenders die ergens anders verdwijnen, maar wel nog de volle prijs betalen, en ik ben ook al jaren klant maar ik mag wel meer betalen vanaf januari, 

dus het heeft geen reden van oude klant of niet.

ze doen dus aan illegale praktijken dat niet alle klanten gelijk worden behandeld met hetzelfde pakket.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
Kelly001
Experienced Weetjesweter

Ben al 4 jaar klant en ben zeker meer op de hoogte dan jij denkt want ik heeft internet gehad bij tv Vlaanderen en dat was via proximus en khad zelf telefoon enja kheb er spijt ervan dat ik het opgezegd had en kan zijn dat de nieuwe klanten meer gaan moeten betalen maar ikzelf nog zelfde prijs en denk jij dat Telenet heilig zijn tzijn nog de slechtste zoals ik zei zou moeten het kunnen terug draaien ging het nooit opgezegd hebben het internet in iedere geval nu kan je geen internet meer hebben ze doen het niet meer en ikzelf weet zeker dat ikzelf niet zal meer moeten betalen ik had telenet gehad tv nog nooit zoveel miserie gehad zes techniekers langs geweest nooit opgelost en nu zelfde met het internet al twee maal geen internet twee weken en als het de derde keer zal komen geen internet zal by by by zijn Telenet verbeteringswerken zeggen ze dan ja al langs verslechtert en Telenet twee maal op tjaar de prijzen de lucht in

Kelly001
Experienced Weetjesweter

Dat is zeker en vast juist wat jij zegt zoals ik het ook zei ik wil niet wel weten want ik ben niet op de hoogte volgens Master- Magic en ik moet daarmee lachen denk dat meer op de hoogte ben dan hem want mijn zuster werk bij tv vlaanderen en Luc 55 let op je geschrift ikzelf gaat daarmee niet lachen anders gaan er nog zijn die zullen janken ik kan ervan meespreken

Kelly001
Experienced Weetjesweter

IMG_3167.jpeg

ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-)

@Master-Magic @Kelly001 @Master-Magic We hebben een nieuw topic aangemaakt over jullie ervaringen met TV Vlaanderen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Ik wel even de prijs vergelijken.

Eerste vergelijking Basic van TV-Vlaanderen per satelliet met het basispakket Telenet.

TV Vlaanderen heeft 85 zenders, voor 22,90

Telenet biedt meer dan 90 ?  zenders aan, voor 21,93 euro maar de huur van de eerste decoder is verplicht en dat brengt de totale prijs op 23,58 euro.

Conclusie: een minderheid van de Telenet klanten die enkel een CI+ kaar gekocht hebben en in een oud abonnement zijn 0,97 euro goedkoper met het aanbod van Telenet, de andere zijn 0,68 euro duurder. Gelijkspel, tenzij het groter zenderaanbod subjectief meer doorweegt dan is Telenet volledig goedkoper.

Ik stel wel vast dat deze eerste vergelijking gaat over een uitstervend aanbod, zeker van Telenet, want dit gaat over eerder het product digitale TV via de kabel. Door het verminderen van zenders op het DVB-C signaal is het me niet mogelijk om een correct aantal zenders te geven. Mensen dit over een jaar lezen, houden best geen rekening met deze eerste vergelijking, er kan teveel veranderd zijn.

Tweede vergelijking: App TV Plus van TV Vlaanderen met het basispakket van Telenet.

TV Vlaanderen biedt meer dan 65 zenders aan voor 19,95 euro

Telenet biedt meer dan 90 ?  zenders aan, voor 21,93 euro maar de huur van de eerste decoder is verplicht en dat brengt de totale prijs op 23,58 euro.

Met de decoder van Telenet bekijkt men de rechtstreekse uitzending met een multicast signaal. Al wat zo ontvangen wordt telt niet mee in het internetverbruik.

Bij Telenet kan deze tv enkel als optie bij een internetabonnement. De goedkoopste combinatie van internet plus tv komt op 68,63. In deze prijs zit dan het tv product, een settopbox en internet voor 150 GB download. Daarnaast kan je ook kijken via app of een webapplicatie waar je dan wel internet voor verbruikt.

Bij TV Vlaanderen moet je elders internet nemen om via hun app te kunnen kijken.  Alles wat je kijkt is internetverbruik. Om hier een vergelijking te kunnen maken moet elkeen voor zich kiezen bij welke provider en als er bij die provider meer dan één internet aanbod is, welk aanbod het meest passend is. Wie enkel de tarieven van TV Vlaanderen en Telenet bekijkt zit appelen met citroenen te vergelijken. Voor het app aanbod van TV Vlaanderen moet je ook rekening houden met (een deel van) de kost van een internetabonnement.

Waarom een deel van de kost? Als je een kleine internet verbruiker bent en hoofdzakelijk lineair kijkt via de decoder van Telenet, heb je misschien genoeg aan het goedkoopste internetabonnement van Telenet. Ook de combinatie met nog andere diensten van Telenet zoals de One familie, maakt een algemene vergelijking onmogelijk. Individuele vergelijkingen kunnen altijd, maar houd dan rekening met enkel die (deel)elementen dit nuttig zijn, zodat appelen met appelen vergeleken worden.

Kelly001
Experienced Weetjesweter

Of jij nu 100 keer dat aanmaakt wat kan mij dat schelen ik wilde gewoon zeggen dat ik nog altijd dezelfde prijs betaald bij tv Vlaanderen doet jullie maar 

Kelly001
Experienced Weetjesweter

Ik betaal 28,90 en 106 zender als jij zegt dat tv Vlaanderen duurder is je mag nu eens zeggen hoeveel zender telenet heeft voor die prijs is ben jij verkeerd en dat was dan nog met de voetbal erbij nu niet meer kga er dat wel erbij zeggen en op gebied van beeld is tvvlaanderen nog altijd beste ik heb telenet gehad zes techniekers lang geweest nooit opgelost de winkel van waar mijn tv komt is dealer van Telenet en die lachten erook mee ze zeiden hoeveel techniekers gaan ze nog sturen en de ene zei dit de andere zei dat en tenslotte was erniemand die ervan kende tlag aan telenet zelf ik ben al 4jaar bij tv Vlaanderen nooit geen problemen maar mijn schotel heb ikzelf geplaatst en 100% signaal en 100% kwaliteit dus als je dat krijgt is het zeker goed uitgericht en telenet komt bij mij niet meer binnen heb je geen internet kan je niet meer kijken want delaaste tijd is het hier veel uitval met internet 

Kelly001
Experienced Weetjesweter

En gratis serie opvragen bij Telenet niet en kijk bewijzen 

IMG_3174.png

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Kelly001 en hoeveel van die zenders geeft tv Vlaanderen door waarvoor je geen tv Vlaanderen abbo nodig hebt, je betaald enkel voor de gecodeerde zenders, dat zijn er een heel pak minder dan het aantal dat je vernoemt, 

En vanaf 2 februari verdwijnen er nog eens wat zenders via satelliet, satelliet is een afgebroken aanbod via tv Vlaanderen.

▪MTV NL
▪Nickelodeon en Nick Jr.

kost hen teveel voor het aantal klanten ze hebben om dit via satelliet nog te blijven aanbieden, een internet abbo is de toekomst met app tv.

het vergelijk met Telenet is duidelijk, bij Telenet heb je meer zenders dat gecodeerd zijn en die via geen andere weg binnenkomt en waarvan 90% in Vlaanderen de kabel heeft liggen.

niet de verkooppraatjes van tv Vlaanderen geloven, de meeste zenders van die meer of 100 kan ik zien zonder de tv Vlaanderen kaart dus is gratis te ontvangen en moet je niet voor betalen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
Kelly001
Experienced Weetjesweter

Elk zijn mening jij vergeet het ook bij te zetten dat de series bij tv vlaanderen gratis is je mag het draaien of keren tv Vlaanderen met schotel is goedkoopste en met app tv kan je zelf kijken voor wie de zenders niet veel rol speelt voor 9,95 enikzelf heeft nooit geen problemen met tv Vlaanderen ikzelf heeft veel problemen gehad met telenet en je moet niet zeggen met slecht weer geen beeld die waar is maar als internet uitvalt met de nieuwe van telenet heb je ook geen beeld en zo kan je verder gaan natuurlijk je moet kunnen en mogen een satelliet hangen ook aan den muur van je huis overal is het niet meer toegestaan ik zeg niet dat je geen gelijk hebt dan er zenders verdwijnen maar denk je dat het zal blijven duren als ze zenders zullen wegnemen en geen andere bijzetten zal het ook eens gedaan komen indetijds kan nu niet meer op de naam komen was er een tweede provider die ook satelliet deed maar ze zijn failliet gegaan

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Master-Magic  schreef:

@Kelly001 en hoeveel van die zenders geeft tv Vlaanderen door waarvoor je geen tv Vlaanderen abbo nodig hebt, je betaald enkel voor de gecodeerde zenders, dat zijn er een heel pak minder dan het aantal dat je vernoemt, 

Niet waar.

De "méér dan 105" zenders die @Kelly001 vernoemt voor het Basic+ abonnement (sateliet) zijn versleutelde TVV kanalen (het zijn er 106, waarvan 84 TV zenders en 22 radiokanalen).

Het aantal "Gratis te ontvangen" zenders zijn niet inbegrepen in de genoemde 106 zenders (als je de 3 satelieten neemt waar TVV Vlaanderen op zendt (Astra 13.0, Astra 19.2 en Astra 23.5) zijn dat er méér dan 1000 😀)