|
25.719
netweters
|
159.194
antwoorden
|
|
21.459
vragen
|
Ik heb One met 1 simkaart. Als ik het goed begrijp, zou de promo geldig zijn voor mij als ik upgrade naar Oneup zonder een 2de simkaart toe te voegen, toch?
De feestpromo is geldig voor:
En toch krijg ik dit:
Goed nieuws, Eeckx
Opgelost! Ga naar oplossing.
De voorwaarden even nagelezen en ik volg jouw redenering.
Een overstap van je ONE for 1 naar ONEup for 1 zou je recht moeten geven hierop.
De test op deze pagina bevestigt dat ook
”Goed nieuws, jij krijgt de feestpromo! Je verzilvert onze feestpromotie als je een extra nummer toevoegt aan je ONE of als je voor ONEup kiest.”
Het lijkt alsof de tekst die je kreeg er foutief van uitging dat je al ONEup hebt.
Inderdaad, ik heb dit vorig jaar ook zo gedaan en was geen probleem.
👍
Alvast bedankt voor het antwoord.
Bij de test, zei die inderdaad dat ik OF een extra simkaart moest nemen OF overschakelen naar ONEup.
Mijn fout dat ik het misschien liet blijken alsof ik nog niet effectief heb overgeschakeld. Ik ben dus overgeschakeld en krijg dus effectief de melding dat vooraleer ik de deal zou willen verzilveren, ik een simkaart moet toevoegen.
->
Wanneer heb je de aanpassing gedaan?
Ik lees dat het een dag kan duren voor je een email krijgt met een persoonlijke link om je feestpromo te bestellen. Heb je die email gehad en gebruik je die link?
De verandering heb ik gisteren pas gedaan.
Ik had geen mail meer verwacht door die melding in mijn profiel, aangezien dit erop zou wijzen dat ik toch niet in aanmerking kwam.
Ik zal wachten of er alsnog een mail aankomt(ik veronderstel ten laatste maandag?!) en post dan wel een updateje hier ;).
Bedankt voor de feedback al!
Er zijn twee mogelijkheden.
@Moderator wat is de bedoelde voorwaarde?
Ongeacht wat het antwoord zal zijn, door de huidige formulering heeft iedere One gebruiker die overstapt naar Oneup het recht op de promo. Ik ga er echter vanuit dat het een fout is in de webapplicatie. Dat zal dus wel rechtgezet worden.
Dag @Eeckx
Als je inderdaad overstapt van ONE naar ONEup met hetzelfde aantal simkaarten zou je moeten kunnen genieten van de feestpromotie. Wat er online staat is helaas niet altijd correct. Kan je alvast eens een Feestpromo toestel proberen bestellen via deze link: Feestpromo – toptoestel met straffe korting | Telenet. Als dat niet meteen lukt kan je best contact opnemen met de Telenet klantendienst. Weet ook dat sommige bestaande promoties die je nu misschien hebt actief staan niet combineerbaar zijn met de feestpromo.
Mvg
Vincent
Update:
Ik heb daarnet de bevestigingsmail ontvangen met de link naar de feestpromo. Alles in orde dus. 👍
Dus inderdaad zoals @WG94 al vermoedde: Het abonnement wordt aangepast in het profiel maar deze houdt dan geen rekening met de ONE->ONEup aanpassing en stelt voor om een simkaartje bij te nemen om zo te genieten van de feestpromo.