|
26.296
netweters
|
163.457
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Ik heb een pre order gedaan in de shop "Samsung S26 ULTRA 512GB" voor 11 maart
De betaling is wel onmiddellijk uitgevoerd, maar de status is nog steeds onveranderd sedert de aankoop:
Bestelling wordt verwerkt
Iemand enig idee wanneer uitlevering zal starten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik weet niet hoe het zit bij de FOD, maar als je klacht wil neerleggen bij de ombudsdienst, dan moet je eerst klacht neerleggen bij Telenet.
Ik heb op 3 maart besteld. Nog altijd niets ontvangen behalve belachelijke excuses van telenet en een mail om te zeggen dat het later geleverd zal worden. We zijn nu 17 dagen verder. Niet eens een leverdatum.
Waarom maken ze dan zoveel reclame als ze niet kunnen leveren????
@sb Ik heb Telenet wel degelijk een boze mail gestuurd. De FOD vraagt alleen of je met de verkoper geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen.
Juist antwoord van telenet. Mogelijk levering vanaf 14 april. What a joke
@Dior schreef:Juist antwoord van telenet. Mogelijk levering vanaf 14 april. What a joke
Je hebt je S26 Ultra besteld aan de laagste prijs in België.
Je dacht dat je de enige was? Daarom moet je wachten of volgende keer elders meer betalen....
@Dior de winkel dat werkt met Telenet krijgt altijd een kleine oplage van toestellen in het begin om te zien of een toestel succes heeft of niet en waneer er meer aanbod is vanuit de fabrieken krijgen de winkels meer toestellen, dit is ook zo bij apple,
wie dus als eerst op de lijst staat krijgt dus de eerste lading toegestuurd.
in andere winkels dat niet met Telenet werken kan er ook een te kort zijn aan toestellen.
overproductie in het begin van een nieuw toestel doen ze nooit.
Dikke zever..
Dan zeg je een datum.
Zoals je zegt is korting en wachten of geen korting en vandaag een toestel
Het blijft een keuze en je weet altijd dat met deze toestellen veel vraag naar is en weinig aanbod
Is elk jaar het zelfde waarom zo een tam tam hier
Klopt wat je zegt overproductie doen fabrikanten niet meer
Bij Apple is dit al eens verkeerd gelopen dat hadden ze niet slim aangepakt maar nu weten ze beter
Wat???
Ik weet dat niet. Ik heb altijd gewacht een paar maand. Mijn S21 die ik nu heb in oktober gekocht. Weet ik veel dat je zo lang moet wachten!!!!
Toen ik het kocht op 3 maart, stond er levering vanaf 11 maart.
Je verwacht dan ECHT NIET dat je meer dan een maand moet wachten!!!!
Zet dan een realistische datum op he ipv mensen zo te bedotten.
Dan moeten ze die datum veranderen. Vanaf 11 maart, launch van s26. Dacht dat het dan ging geleverd worden en ik ben niet de enige!!!!!
Dan moeten ze een realistische datum op zetten!!!!
Oudere toestellen en kleur zwart zijn op 3 dagen geleverd een vriendin haar dochter had zelf voor haar verjaardag het toestel
Hou je spam map in de gatten en met post nl loopt niet alles perfect