Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Tv zenders

Op het moment werken de meeste zenders niet regio Hasselt, weet hier iemand iets van, bellen op 015 blijft bezet.

19 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv zenders

@francis50, ik kan je bevestigen dat er momenteel een probleem is met het bekijken van live-tv (zwart beeld). Dit is zeker geen individueel probleem. Hier wordt er volop aan gewerkt om dit zo snel mogelijk terug in orde te krijgen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Tv zenders

Bedankt Suzy, weet ik al wat meer

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Tv zenders

3530 Houthalen-Helchteren, zwart beeld en "Geen programma beschikbaar".

 

Op Facebook regent het gewoon klachten, want blijkt dat de klantendienst niet voor iedereen bereikbaar is. TN is geen goede punten aan het scoren...

 

Edit: Hier is het intussen terug in orde. Ik ben blij dat het niet aan mijn tv of mijn CI+ kaartje lag. Het zou geen drama geweest zijn mocht TN ons op voorhand verwittigd hebben, maar ik ga ervan uit dat het niet de bedoeling was dat een hele hoop klanten zonder tv zaten...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv zenders

@sb, dat was zeker en vast niet de bedoeling. 😉 Blij om te lezen dat het terug in orde is. Sinds 15u00 zou het normaal bij iedereen terug in orde moeten zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv zenders

Waar is de tijd dat er enkel TV was vanaf 18u en op woensdag om 17u (Nonkel Bob). Nu al grote verontwaardiging als ze een uurtje zonder TV zitten zonder verwittiging maar zelfs met verwittiging is het een kwestie van leven of dood geworden. En dan bellen er 100-den klanten op hetzelfde moment en zijn de lijnen overbezet. Moderne tijden hé; alle geduld is verdwenen. Gefrustreerde smiley

En in de Limburg zijn ze nu eenmaal iets trager........ Smiley LOL maar efficiënter.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Tv zenders

@igvfer

Als ze 24/24u tv aanbieden, verwachten de klanten ook dat dat er is. 😉

 

En euhm 😛

Spoiler
giphy.gif

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Tv zenders

Ik weet niet wat Limburg ermee te maken heeft, maar ik vind dat je als klant het recht hebt om te klagen als er iets niet werkt. Je betaalt immers genoeg voor al die diensten. En misschien verdien ik niet genoeg, maar ik vind dat véél geld. Tel maar eens uit wat al die diensten samen jaarlijks kost.

 

Anders was het geweest als er op voorhand was aangekondigd dat er werken waren en dat dit mogelijk voor storingen zou kunnen zorgen. Iets wat blijkbaar gebeurd is bij bepaalde klanten, maar hier in "de" Limburg heb ik daar geen enkel bericht over gehad.

 

Wel wat leuke berichtjes gezien op FB, vooral dan van klagers die klagen over de mensen die klagen en duidelijk niet beseffen dat ze zelf eigenlijk hetzelfde doen, met name klagen. Nu ja, het is opgelost en ik ben eigenlijk blij dat het niet aan mijn smart tv of CI+ kaartje lag. 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Tv zenders

sb, je weet toch hoe het werkt, LIMBURG bestaat niet volgens de rest van Vlaanderen.

Heeft wel niets met het onderwerp te maken, maar moest het effe kwijt.

Pa
Freshman Meerweter
Berichten: 65
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Tv zenders

Gisteren voor het eerst hier  in Antwerpen het zelfde probleem. Uren lang zwart beeld op zowat alle posten,

Eurosport 2, CNN, en een 5 tal andere werkte nog wel.

OK, zulke dingen kunnen gebeuren maar...Een (automatische) mail zou toch het minste zijn dat je kan verwachten in deze moderne tijd, voor reclame weten ze ons toch altijd te bereiken.

Je verwacht eerst dat er iets mis is met je tv of modem dus alles testen resetten en al dat gepruts voor niets.

Waar is toch dat plaatje "storing" en "film gebroken" gebleven? Dat werkte prima in de jaren 60.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv zenders


@Pa@  schreef:

Gisteren voor het eerst hier  in Antwerpen het zelfde probleem. Uren lang zwart beeld op zowat alle posten,

Eurosport 2, CNN, en een 5 tal andere werkte nog wel.

OK, zulke dingen kunnen gebeuren maar...Een (automatische) mail zou toch het minste zijn dat je kan verwachten in deze moderne tijd, voor reclame weten ze ons toch altijd te bereiken.

Je verwacht eerst dat er iets mis is met je tv of modem dus alles testen resetten en al dat gepruts voor niets.

Waar is toch dat plaatje "storing" en "film gebroken" gebleven? Dat werkte prima in de jaren 60.


Dat was toen voor 1 zender de BRT. En pannes kunnen gebeuren en worden opgelost. Jammer genoeg niet altijd binnen de 5 minuten. Mensen gaan er tegenwoordig van uit dat elke firma zomaar een schuif techniekers kan opentrekken. Het is de brandweer niet waar ze oefenen, materiaal onderhouden enz. tot er iets gebeurt. En een mail sturen of op Facebook zetten is misschien een oplossing maar ik kijk daar ook niet elke 5 minuten naar. En de prijs die we betalen is hoog maar als ik deze week lees dat er in Duitsland een soort kijk- en luistergeld geheven wordt op elk toestel die met het internet is verbonden en waar de mogelijkheid is dat je TV streamt dan vind ik dat het hier nogal mee valt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv zenders

vorig jaar was het ook al eens prijs dat de zenders uitvielen over een groot deel van Vlaanderen,

zijn dingen die kunnen gebeuren, ga dan eens naar buiten als er geen tv is of zo,

het is allemaal techniek en er kan al eens iets uitvallen, 

de encoders orzo die moeten herstart worden of nog iets anders......


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Tv zenders


@Master-Magic@  schreef:

vorig jaar was het ook al eens prijs dat de zenders uitvielen over een groot deel van Vlaanderen,

zijn dingen die kunnen gebeuren, ga dan eens naar buiten als er geen tv is of zo,

het is allemaal techniek en er kan al eens iets uitvallen, 

de encoders orzo die moeten herstart worden of nog iets anders......


Groot gelijk @Master-Magic, oké het kost allemaal veel geld en we betalen er inderdaad ook voor, maar we zijn nog steeds met techniek bezig en daar kan wel eens wat fout mee lopen. Er is bij Telenet, of andere providers, niemand die dat bewust doet.

Maar in de huidige maatschappij zit iedereen meteen op zijn paard en eist schadevergoeding als ze een uur of een paar uur geen tv kunnen kijken.

Het is mooi weer buien, trek uw wandelschoenen aan een ga eens een eindje wandelen. Dat lucht veel meer op dan te zitten nagelbijten waarom er geen beeld is. En tegen de tijd dat je terug thuis komt is het beeld terug en kan je rustig verder kijken. Relax mensen.... het leven is zo als stresserend genoeg.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv zenders

ik heb door die uitval van de kabel zelf een opname gemist van een serie die ik volg maar ben niet boos ofzo, 

ik mis niet veel en ze herhalen veel van die serie op NPO2, kan zelf zijn dat ik de aflevering al heb gezien.

maar ga daarvoor geen schadevergoeding vragen omdat ik iets heb gemist, dat is niet zo erg, er zijn veel ergere dingen in het leven dan dat 😛 

Bij satelliet (M7 groep) heeft het sinds maart al paar keer geweest dat beeld uitviel doordat er een grote regenbui ging net boven de uplink naar de astra en in Luxemburg, 

dat zijn dan dingen waar je niks kan aan doen, als het fel regent en het zodanig regent dat de ontvangst verminderd dan kan je maar moeilijk een paraplu boven die mega grote schotels hangen hé 😛

en zo is er overal wel eens iets.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Tv zenders

Toen betaalde we kijk en luistergeld.

WAT BETAAL JE TELENET NU ?.

Denk dat je niet dat men nu met de media reklames,dat alles alltijd

perfekt,doodsimpel,gemakkelijk zou moeten werken vb (TELENET) legt het uit alsof je een kleuter bent  en bij het minste probleem een oplossing,uitleg ,vergoeding tegemoet zou moeten komen,TOCH AAN DEZE PRIJZEN.