Van Whoppa naar Wigo.... voordeliger of niet?
Beste Netweters,
Ik heb een uitgebreide vraag (waarvan ik een deel vermoedelijk via de klantendienst zal moeten vragen maar ik probeer het toch eerst hier eventjes).
Ik vond niet onmiddellijk het juiste bord om deze vraag te stellen dus besloot ik ze hier in de Lounge te stellen.
Ik beschik momenteel over Whoppa en ben aan het overwegen om over te stappen naar Wigo.
Volgende producten en kortingen/voordelen behoren tot mijn huidig abonnement :
- Kabel + auteursrechten
- Internet Fiber200
- FreePhone Europe
- **Combinatievoordeel (korting)
- **Internet sociaal tarief (korting)
- **Vaste telefonie sociaal tarief (korting)
- Digitale Televisie pakket “Play”
- Huur digicorder -> 2 stuks
Voor de GSM’s ben ik momenteel bij een andere provider maar die zou ik dan overzetten naar Telenet, vandaar mijn overweging om over te stappen naar Wigo. Het zou dan gaan om 2 sim’s mét behoud van nummer en 1 nieuwe sim.
Vraag 1 :
Welke van bovenstaande producten vallen weg of wijzigen, welke kortingen verlies ik en wat dien ik, als dit dan al kan, als extra bovenop de basis Wigo te nemen?
Deze vraag is vooral gericht naar het achterhalen of ik het al dan niet voordeliger zou zijn om over te stappen.
Vraag 2 :
Deze vraag heeft betrekking tot mijn account zelf bij Telenet.
Ik beschik over 2 gebruikersaccounts met bijhorende email-adressen en aliassen.
Nu is mijn vraag, verlies ik deze accounts, email-adressen, aliassen en/of bijhorende emails indien ik overstap naar Wigo?
Ook heb ik een webruimte met bijhorende website op één van deze gebruikersaccounts, verlies ik dit of word deze gewoon mee overgezet?
Er zitten misschien enkele domme vragen bij maar ik ben een echte leek als het over de abonnementen en bijhorende producten van Telenet gaat dus ja ;D…
Alvast mijn oprechte dank op voorhand voor de mensen die mij willen/kunnen verder helpen.
Vriendelijke groetjes,
Bieke