24755
netweters
|
152384
antwoorden
|
20698
vragen
|
Klik hier
PS:
ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar
ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One
@Ex-NetweterIdd snap jou volledig, ik ben ook aan het bekijken of ik toch niet voordelig iets vind voor mijn situatie.
en die is voor elk anders.
ik geef je gelijk met je keuze qua opties.
Volgens info (niet geverifieerd) is de prijs van de volgende simkaarten :
2de simkaart kost 20€ 3de 18€, 4de 15€ 5de 10€
Gaat wigo home, dus zonder mobiel, ook naar een fup van 3T?
@kurtgr , goeie vraag. In de kleine lettertjes bij het persbericht staat ‘om al onze klanten snel te laten surfen heeft onbeperkt surfen één gebruiksregel... en dan verdere uitleg over de FUP en 3TB.
Dus: AL onze klanten 🧐
PS: alhoewel, ik twijfel eraan. Je kan het ook opvatten dat klanten met One, de overige klanten (wigo,yugo) niet storen.
Ik heb de twee threads over Telenet ONE samengevoegd in het topic dat het eerst werd gemaakt. Zo kunnen we alle vragen/bemerkingen/discussies even centraal in één thread houden.
En sowieso gaan jullie vanaf maandag meer te weten komen via de Telenet website. 😉
@Bolletje schreef:Er is telkens 1 simkaart inbegrepen. Vraag mij af hoeveel je gaat betalen voor elke extra sim (met telkens 40GB)
Ik ook, nu betalen we hier €126/maand aan WIGO 35, dit zal dus €66 + €9,5 (TV Flow app) + 3 extra mobiele nummers worden (wachten op de prijs). Ik neem aan dat het in totaal niet duurder zal zijn dan €126? Afwachten, maar ik ben écht fan voorlopig!
@Ex-Netweter schreef:Volgens info (niet geverifieerd) is de prijs van de volgende simkaarten :
2de simkaart kost 20€ 3de 18€, 4de 15€ 5de 10€
Voor mij zou de omschakeling van (WIGO 35, 4 sim-kaarten aan €126) naar One dus €66 + €9,5 + €20 + €18 + €15 = €128,5 kosten. Iets meer, maar ik kan eindelijk de TV Box buiten gooien en all-in op Apple TV gaan + onbeperkte data binnen- en buiten. Zalig!
Mijn voorlopige vragen:
Positief: 7 dagen terugkijk TV bij One Up, ook zonder Streamz of Play More.
En "gratis extra content": de terugkeer van de themazenders? Strategisch enkele maanden geleden uit Play/Streamz/Streamz+ gehaald om nu klanten aan te moedigen om te switchen?
Misschien ook een alternatief voor Triiing? Bijv bellen vanuit België naar EU vanaf vast en mobiel aan hetzelfde tarief als binnen België?
Allemaal speculatie natuurlijk. We zullen maandag wel zien.
Persoonlijk vind ik de speedboost naar 1 giga en verhoging van fup limiet een verbetering.
Weet iemand of de nieuwe vorm van tv kijken via een app 4k is?