24811
netweters
|
152856
antwoorden
|
20746
vragen
|
Ik zeg toch dat veel heel veel zaken iets doen,mijn kat weet dat telenet geen krant uitgeeft.
Maar ze kunnen nu toch het volledig artikel behalve de kop volledig vrij (gratis) leesbaar te maken.
@Moaner Dat bepaalt de krant en niet Telenet. Dus moet je daarvoor de krant aanspreken. Als je een abonnement betaalt voor de krant zie je het ganse artikel. En sommigen zoals Knack laten je 3 van die artikels lezen per maand op voorwaarde dat u zich registreert zodat ze u publiciteit kunnen zenden.
Telenet zet extra kanalen open voor zijn klanten maar ook niet voor klanten van andere providers. Ik zie Telenet ook zijn filmkanalen en sportkanalen niet toegankelijk te maken voor Proximus of Orange klanten.
ZAL EEN BEETJE ROEPEN.Ik heb het over dat de KRANTEN ONLINE niets geven.
Ik geef als je goed leest Telenet een pluim.Mag men alleen wat iets een woord etc dat
betreft te maken heeft met Telenet posten.
@Moaner Wij beletten u niet om hier iets te posten. In de Lounge kunnen alle ideeën gelanceerd worden, alleen zal deze oproep helaas hier niets uithalen. Je kan dit misschien beter proberen op de FB van de betreffende kranten. Wie weet krijg je bijval en volgers zodat je de kranten kunt overtuigen.
@patrick37 schreef:@Moaner is dit niet een beetje het verkeerde platform om die vraag te stellen ? Telenet beheert geen kranten
Neemt niet weg dat een berichtje als dit perfect kan in de Lounge afdeling.
@Moaner schreef:Kranten werk een beetje mee,als telenet het kan
En wil je dan ook dat de kranten (in de krantenwinkel) gratis worden wegens de Covid-19 crisis ???