Beantwoorden
lukske
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wat is de prijs van de vaste telefoon bij Telenet?

Ik ben momenteel een oplossing aan het zoeken voor mijn 87-jarig vader die enkel vaste telefonie wil samen met TV.  Momenteel heeft hij een shake van 55 Euro (vaste telefonie + digitale TV).  Ik zou veranderen naar enkel vaste telefonie bij Telenet en TV + internet bij Base.  Vandaag naar zo'n shop geweest en ge kunt al raden; men kan geen zekerheid geven.  Allerlei antwoorden gehoord: enkel telefonie gaat niet; gaat wel maar niet aan 2 euro; kun je niet samen met Base; ja misschien gaat het wel.... Kort gezegd ze wisten het niet en hun AI chatbot wist het ook niet.   Zou er iemand wel de antwoorden weten?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Prijs vaste telefonie...

15 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel. Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia!

Wat is de prijs van de vaste telefoon bij Telenet?

@luc55  schreef:

Het is een schande Telenet is alleen dat dit toepast 

Wat is een schande? Fritz heeft geen ondersteuning voor (Euro)PacketCable dat is niet de fout van Telenet. (Ja ze zouden kunnen switchen naar SIP, maar vaste telefonie - en vooral over coax - staat hoogstwaarschijnlijk helemaal onderaan de prioriteiten)

Er zijn modems op de markt die wel voldoen aan alle eisen van Telenet…

Maar goed we wijken weer zeer hard af van de vraag.

De prijs is €2, of Telenet & BASE op het zelfde adres actief kunnen zijn weten jullie dus niet zeker (ik ook niet).

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.