|
26.413
netweters
|
164.388
antwoorden
|
|
22.063
vragen
|
Ik ben momenteel een oplossing aan het zoeken voor mijn 87-jarig vader die enkel vaste telefonie wil samen met TV. Momenteel heeft hij een shake van 55 Euro (vaste telefonie + digitale TV). Ik zou veranderen naar enkel vaste telefonie bij Telenet en TV + internet bij Base. Vandaag naar zo'n shop geweest en ge kunt al raden; men kan geen zekerheid geven. Allerlei antwoorden gehoord: enkel telefonie gaat niet; gaat wel maar niet aan 2 euro; kun je niet samen met Base; ja misschien gaat het wel.... Kort gezegd ze wisten het niet en hun AI chatbot wist het ook niet. Zou er iemand wel de antwoorden weten?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Prijs vaste telefonie...
@luc55 schreef:Het is een schande Telenet is alleen dat dit toepast
Wat is een schande? Fritz heeft geen ondersteuning voor (Euro)PacketCable dat is niet de fout van Telenet. (Ja ze zouden kunnen switchen naar SIP, maar vaste telefonie - en vooral over coax - staat hoogstwaarschijnlijk helemaal onderaan de prioriteiten)
Er zijn modems op de markt die wel voldoen aan alle eisen van Telenet…
Maar goed we wijken weer zeer hard af van de vraag.
De prijs is €2, of Telenet & BASE op het zelfde adres actief kunnen zijn weten jullie dus niet zeker (ik ook niet).
Er zullen wel mensen aan avm.de gevraagt hebben maar het zullen duidelijk te weinig zijn
Als bedrijf moet je niet aankomen wij werken alleen op iets anders , ze zullen lachen
'tzou eigenlijk straf zijn als het niet gaat. Wat is dan de zin van concurrentie? Ik ga het vogende doen: wachten tot het TV signaal volledig wegvalt. En dan Base late installeren door een technieker en hem voor voldongen feiten zetten. Dan moet hij het maar ter plaatse oplossen. En ben er zeker van dat het dan wel zal gaan.
@lukske schreef:'tzou eigenlijk straf zijn als het niet gaat. Wat is dan de zin van concurrentie?
BASE is geen concurrent van Telenet.
BASE en Telenet behoren beiden tot de Telenet Group
De technieker zal de installatie doen en is door
Met de rest gaat hij niet bezig houden ,dat moet je zelf regelen en hij heeft daar ook geen tijd voor die extra's van de vorige aanbieder