Wel of niet overstappen naar ONE?
Dag allemaal,
ik kreeg deze week een verkoper van proximus over de vloer (zeer sympathieke jonge man , met technische kennis van zaken) . Hij maakte mij een offerte voor het flexpack (tv, internet , vaste lijn , + 2 gsm abo. van 12GB + wifi booster enz. Prijs 109.99€ , met nu een korting van 37€ /maand gedurende 1 jaar= 72.99€/maand = voor het eerste jaar
Mijn huidig wigo 9 (nu 18) abo. met 2 gsm's internet ,tv + vaste lijn betaal ik 118.80€ . Dat is een verschil van 46€ per maand!!!!!!!!!! en bijna 500€ op een jaar!!!!!
Via mijn lidmaatschap van testaankoop zou je naar one kunnen overstappen , met dezelfde configuratie ( internet, tv, telefoons;;;) en dat zou dan op 110€/maand uitkomen volgens de prijssimulator. Promotie : eerste 6 maanden aan 88.26€ daarna 110€ + cashback van 46€ van testaankoop. Ik nam contact op met telenet, maar de korting gelden blijkbaar alleen voor nieuwe klanten. Voor klanten die al 22 jaar elke maand trouw hun factuur betalen kan niets gedaan worden. Ik heb nog een paar maal aangedrongen bij silvy in de whatsapp chat maar ze zwichte niet...... Wat denken jullie hierover????
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: overstap wigo naar one