Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Alle triple en quadruple play bundels (internet/tv/vaste telefonie en internet/tv/vaste en mobiele telefonie) vallen nu onder de 'Wigo' productnaam. Daarmee verdwijnen Whop en Whoppa definitief uit het aanbod, al lag de focus bij Telenet al een tijdje op Wigo-bundels.

Wigo zelf blijft ongewijzigd. Wel komt er 'Wigo S' bij, een lichtere variant met 100 Mbps downloadsnelheid en een datalimiet van 200 gigabyte. Die kost 83 of 93 euro per maand afhankelijk of het mobiele abonnement 3 of 6 gigabyte bevat.

Internet, vaste telefonie en digitale tv zonder mobiel abonnement heet voortaan Wigo Home (200 Mbps zonder datalimiet) en Wigo Home S (100 Mbps met 200 gigabyte per maand). Bundels die enkel digitale TV en vast internet combineren blijven zowel inhoudelijk als qua naamgeving ongewijzigd. Ook blijven de individuele producten apart verkrijgbaar.

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/bundels/

32 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@robatoras Ik heb je post even verplaatst naar een apart topic. Het had namelijk niets te maken met het onderwerp waar je het initieel had ingeplaatst. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Bij Wigo (niet Wigo S) zit nu ook terugkijk Tv in (36 u)
Ook belangrijk: Wigo S heeft GEEN Free G

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Ik zie alleen maar een naamsverandering. Inhoudelijk zie ik geen verschil met de vroegere benamingen Whop en Whoppa. Graag mij verbeteren als er toch inhoudelijke veranderingen zijn.

 

Whop is nu Wigo Home S of Wigo S (een beetje verwarrend, op sommmige plaatsen is het Wigo Home S en op andere plaatsen noemt Telenet hetzelfde product Wigo S)

 

Whoppa is nu Wigo Home.

 

Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

https://tweakers.net/nieuws/152464/telenet-integreert-whop-en-whoppa-in-wigo-en-komt-met-onbeperkte-...

Hier een artikel van tweakers met wat meer informatie. Er is wel wat veranderd, de mobiele datapotten zijn verdubbeld. Wat ik wel raar en ook een beetje oneerlijk vind is dat er bij de business abonnemten precies niets is veranderd op het gebied van de datapotten. Het lijkt mij juist logischer dat iemand met een bedrijf meer mobiele data nodig heeft dan een gewoon gezin. Het kan zijn dat dit nog komt natuurlijk.

Ex-Netweter
 

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Die 36u Terugkijk TV is niet slecht...

Wigo Home is wel iets voor mij! Bedankt voor de tip!

Parshift7
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

En welk abonnement neemt een single nu?
 

Wigo 4GB met 1 sim voor €95 lijkt verdwenen, je mag direct €8 bijleggen voor een 2e sim die je niet kan gebruiken!
Ofwel moet je Wigo Home nemen met mobiel apart, maar dan zit je nog aan minstens €4 meer voor minder data en geen Free G meer 🤔

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Sieben563 die data verhoging was er al voor wigo klanten sinds 3 maanden ongeveer. 😉 

het is iets duurder dan de whop of whoppa maar je krijgt er 36 uur terugkijk tv voor in de plaats voor wie geen wigo S heeft de vroegere whop.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Master-Magic Dan was het artikel van tweakers fout, zie ook dat dat deeltje over verdubbeling verdwenen is in het artikel. Was er bij die datapot verhoging van vorige keer ook al onbepekrt dan?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Sieben563 dacht van wel maar het is niet echt onbeperkt, er zit een beperking op om geen overbelasting van het netwerk te hebben.

eens de kleine lettertjes lezen 😉 

of lees dit eens ---> https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Bolletje 

Ik ben nogal simpel.

36 uur per wat?

Rekenen is niet mijn sterkste kant. Wat zou ik nemen om Whop+any time+play te vervangen?

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@louishufk 
Het staat er toch
Terugkijk Tv van 36 uur
Programma's die tot 36 uur geleden uitgezonden zijn terug kijken

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO


@louishufk  schreef:

36 uur per wat?


Geen probleem! Je kan tot 36 uur terugkijken met terugkijk-TV in plaats van de 7 dagen dat het vandaag is in Play en Play More. 

 

@janne_manWhop is WIGO home S en Whoppa is WIGO home geworden. Het is eventjes wennen! Ik onthou het op deze manier: de WIGO home pakketten zijn zonder mobiel en de pakketten met S achteraan zijn telkens de iets kleinere pakketten (voor families met een maatje kleiner). 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Padalby
Professional Meerweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Het lijkt me logisch dat telenet best de moeite eens doet om een tabel te maken waar dat

alle verschillen duidelijk worden gemaakt.

Gewoon omdat er zoveel combinaties mogelijk zijn/waren.

Vanalles in 1 pakket steken kan geen meeruitgave betekenen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Suzy  Ik begin het door te hebben. Nu zie ik dat de Wigo S hetzelfde tarief heeft als de Wigo Home en beiden wel verschillen van de Wigo Home S.