Beantwoorden
Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

Ik zag zonet dat Telenet zijn internetsnelheden heeft verhoogd van 200mbit naar 300mbit (Fiber 200 > all-internet). Na 4 jaar op rij een prijsverhoging maar geen snelheidsverhoging werd dat eens dringend tijd. Wel jammer dat Telenet nog steeds een waardeloze uploadsnelheid aanbiedt maar goed.

 

Nu ik zit momenteel bij Whoppa maar merk op dat ik nog steeds op 200mbit zit. Wanneer wordt de snelheidsverhoging voor Whoppa klanten doorgevoerd?

9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@Prime-Omega 

Probeer eens de nieuwe snelheid te forceren door uw modem te herstarten.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@Prime-Omega 
vanaf donderdag kom je te weten hoe en hoeveel dit kunt doen

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@Prime-Omega de specificaties voor de bundel Whoppa worden niet gewijzigd. Wat je wel kan doen is omschakelen op een WIGO home.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@SuzyMaar Fiber 200 verdwijnt en wordt gerebrand als all-internet of zie ik dat verkeerd? Ik was eigenlijk zelfs niet eens op de hoogte dat Whoppa niet meer wordt aangeboden.

 

Overigens omtrent de overschakeling naar Wigo Home: Opnieuw meer betalen (na reeds een prijsstijging in augustus) voor minder features? Als ik het zo bekijk verlies ik namelijk Freephone Europe en gaan mijn Triing toestellen van 5 naar 2? Verder krijg ik wel 36u terugkijk tv maar daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan gezien ik alles opneem.

Zijn jullie niet een beetje verlegen/beschaamd?

 

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@Prime-Omega Whoppa is een product dat niet meer verkocht wordt, bestaande klanten kunnen het echter blijven gebruiken.

Als je overschakeld naar Wigo voor de hogere snelheid bekijk dan eerst eens goed wat Wigo omvat zodat je geen onaangename verassing hebt. Ik denk dan aan potentiële minpunten (of het al dan niet een minpunt is, hangt af van uw persoonlijke situatie en is dus altijd subjectief):

1. Geen Freephone Europe, maar er is wel een alternatief ingebouwd waardoor dit niet noodzakelijk nadeliger uitkomt (meer een kwestie van gedragsverandering bij de gebruiker),

2. de optie van Anytime van 7,50 euro is er niet, maar wel de optie Calling Europe aan 10 euro.

3. Tenslotte is de huur van eerste Digicorder/TV Box in de prijs begrepen en wordt niet in mindering gebracht omdat je een eigen Digicorder hebt.

 

Over al hetgeen er meer is met Wigo kan je de website raadplegen.

Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

Met andere woorden, dit is alweer gewoon een verdoken prijsstijging? Net geen €85 voor internet, tv en telefonie begint er een beetje over te gaan. Bij onze noorderburen krijg je hetzelfde pakket aan de helft van de prijs.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

Maar we wonen in België en de extra taksen die ze in Nederland niet kennen worden hier toegepast, klagen moet je doen bij de regering die dit heeft veroorzaakt, daar kan Telenet niet aan doen, die betalen ook al extra....

is al vele malen hier gepasseerd van de noorderburen, maar op andere vlakken is het daar minder goed als hier.

maar daar stijgen de prijzen ook bij de providers en zenders die verdwijnen enz.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

Taksen hebben hier weinig mee te maken. De prijs is nu al 4 keer op 4 jaar tijd omhoog gegaan terwijl de service/snelheid niet evenredig mee is gestegen. Nu komt er eindelijk eens een snelheidsverhoging en als je die wilt, moet je een maand na de vorige prijsstijging alweer een extra prijsstijging slikken?

 

De regering zou hier inderdaad beter iets aan doen want dit is gewoon Telenet die hun monopolie op een slinkse manier uitspeelt.

 

 

 

 

av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Whoppa aanpassing internetsnelheid?

@Prime-Omega @Suzy Ik ben het hiermee eens ... jarenlange klanten krijgen geen snelheidsverhoging. Dit lijkt me een bewuste strategie om extra te innen / klanten naar een andere formule te dwingen. Dat is gewoon niet netjes meer.