Beantwoorden
jamin1996
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

Nu dat de iPhone 12 is voorgesteld is natuurlijk de vraag als Telenet 5G en Esim zal ondersteunen als ik de iPhone 12 ga kopen?

 

p.s. De labels (5G en esim) om deze post kan ik niet toevoegen

Tags (2)
8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

@jamin1996 dit zal wel zo snel mogelijk gemeld worden waneer, het is hier al vele keren gevraagd, 

er werd gezegd tegen het einde van het jaar, 

of dit gehaald wordt is een andere vraag, 

beetje afwachten 😉 

het zou handig van pas komen, zowel voor mij met de nieuwe iPhone 12 aankoop in het achterhoofd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

@Suzy 

Is dat normaal dat het bericht van @jamin1996 niet het icoontje met de bijhorende tekst Tags toevoegen bevat?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

Wanneer vindt de uitrol van 5G plaats?

Bart Acke: "Voorlopig bestaan er nog maar een paar 5G‑handsets. Deze worden pas gelanceerd na de finale release van de 5G‑specificatie in de loop van 2020.
Vervolgens vraagt 5G extra equipment op elke mast. Daarom werken we aan een meerjarenplan, waarbij de installaties uitgevoerd worden tussen 2020 en 2025."

 

https://www2.telenet.be/nl/business/inspiratie/2019/07/5G-meer-mogelijkheden-dan-4G/

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?


@janne_man  schreef:

@Suzy 

Is dat normaal dat het bericht van @jamin1996 niet het icoontje met de bijhorende tekst Tags toevoegen bevat?


Dat staat er toch gewoon?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?


@StefaanH  schreef:

@janne_man  schreef:

@Suzy 

Is dat normaal dat het bericht van @jamin1996 niet het icoontje met de bijhorende tekst Tags toevoegen bevat?


Dat staat er toch gewoon?


Nu wel gisteren niet. Blijkbaar had @jamin1996 ook niet het icoontje en de tekst als zijn of haar bericht gepost werd.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

Vreemd ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?

Hopelijk zo snel mogelijk 😉 maar voorlopig krijg je waarschijnlijk nog het meest hatelijke zinnetje ter wereld te horen "We zijn dat aan het onderzoeken maar kunnen er nog niets over zeggen, houd zeker onze kanalen in de gaten" 😒


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe ver staat Telenet met 5G en eSIM?


@jamin1996  schreef:

...

p.s. De labels (5G en esim) om deze post kan ik niet toevoegen


@jamin1996 bedankt om me te wijzen op het ontbreken van deze labels. Heb daarnet de labels 5G en eSIM aangemaakt. Het label eSIM werd ook toegevoegd aan het bord 'Toestel info'. 

 

Voor updates omtrent eSIM wil ik je doorverwijzen naar dit topic. Zodra we nieuws hebben of iets van info kunnen geven, zal je het daar kunnen lezen. En ook voor de 5G uitrol is er al een topic op De Netweters. 

 

Laten we afspreken dat we deze conversatie in de bestaande topics verder zetten (voor elk onderwerp een eigen thread). Ik sluit dit topic dan ook af. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.