24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Deze vraag is aan telenet gericht. Onlangs wijzigde ik mijn gsm nummer. Nu heb ik voor bepaalde zaken mijn oud nummer nodig omdat daar bv security codes naar verstuurd worden.
Kan ik dit nnummer opnieuw laten activeren op een nieuwe sim?
Mvg
Marc
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Oud telefoonnummer opnieuw activeren?
Als de vraag specifiek voor Telenet zelf is dan beste hun contacteren via Messenger of Whatsapp of bellen.
Maar voor je nummer ligt er aan wanneer je gewijzigd hebt. Als dat gisteren was dan kan de kans er zijn om het oude nummer nog terug te zetten maar dit gebeurd door de backoffice die moeten daar naar kijken. Maar als het langer geleden is dan is de vraag of het nog gaat. Als je namelijk wisselt van nummer komt je oude nummer te vervallen en zal in een 'pot' komen waarin alle nummers zitten. Op die manier kan het weer uitgedeeld worden aan andere klanten , nummers blijven immers in een circulatie systeem zitten. Het zal niet voor direct zijn hoor daar geen zorgen om maken maar het gebeurd wel.
Dus beste eens navragen of dit nog mogelijk is om het in orde te krijgen hier gaan we er geen antwoord op kunnen geven.
Hi @marc1201, afhankelijk van de situatie is het mogelijk om een gsm-nummer opnieuw te activeren. Hiervoor moeten we bijvoorbeeld bekijken wanneer dit nummer net opgezegd werd. Zoals @patrick37 en @Master-Magic aangeven neem je hiervoor best even contact op met onze klantendienst! Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of je kan ons een berichtje sturen via Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram of Twitter. 😊
@patrick37 schreef:Als je namelijk wisselt van nummer komt je oude nummer te vervallen en zal in een 'pot' komen waarin alle nummers zitten. Op die manier kan het weer uitgedeeld worden aan andere klanten , nummers blijven immers in een circulatie systeem zitten. Het zal niet voor direct zijn hoor daar geen zorgen om maken maar het gebeurd wel.
Nummers worden gedurende 6 maanden na opzeg geblokkeerd.