Beantwoorden
marc1201
Freshman Veelweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Is het mogelijk om een oud nummer te reactiveren?

Deze vraag is aan telenet gericht. Onlangs wijzigde ik mijn gsm nummer. Nu heb ik voor bepaalde zaken mijn oud nummer nodig omdat daar bv security codes naar verstuurd worden.

Kan ik dit nnummer opnieuw laten activeren op een nieuwe sim?

Mvg

Marc

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Oud telefoonnummer opnieuw activeren?

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@marc1201  Daarvoor bel je beter naar Telenet zelf, dit is een forum door klanten voor klanten,

via sociale media kan je hen ook contacteren en hulp krijgen bij je vraag,

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@marc1201 

Als de vraag specifiek voor Telenet zelf is dan beste hun contacteren via Messenger of Whatsapp of bellen. 

Maar voor je nummer ligt er aan wanneer je gewijzigd hebt. Als dat gisteren was dan kan de kans er zijn om het oude nummer nog terug te zetten maar dit gebeurd door de backoffice die moeten daar naar kijken. Maar als het langer geleden is dan is de vraag of het nog gaat. Als je namelijk wisselt van nummer komt je oude nummer te vervallen en zal in een 'pot' komen waarin alle nummers zitten. Op die manier kan het weer uitgedeeld worden aan andere klanten , nummers blijven immers in een circulatie systeem zitten. Het zal niet voor direct zijn hoor daar geen zorgen om maken maar het gebeurd wel. 

Dus beste eens navragen of dit nog mogelijk is om het in orde te krijgen hier gaan we er geen antwoord op kunnen geven. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Hi @marc1201, afhankelijk van de situatie is het mogelijk om een gsm-nummer opnieuw te activeren. Hiervoor moeten we bijvoorbeeld bekijken wanneer dit nummer net opgezegd werd. Zoals @patrick37 en @Master-Magic aangeven neem je hiervoor best even contact op met onze klantendienst! Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of je kan ons een berichtje sturen via Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram of Twitter. 😊 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@patrick37  schreef:

Als je namelijk wisselt van nummer komt je oude nummer te vervallen en zal in een 'pot' komen waarin alle nummers zitten. Op die manier kan het weer uitgedeeld worden aan andere klanten , nummers blijven immers in een circulatie systeem zitten. Het zal niet voor direct zijn hoor daar geen zorgen om maken maar het gebeurd wel. 

Nummers worden gedurende 6 maanden na opzeg geblokkeerd.

• Geporteerde nummers (vb 0475/xxx) gaan na 6 maanden terug naar de originele operator (dat is de operator aan wie de nummerreeks werd toegekend).
  • Nummers uit de Telenet nummerreeks kan Telenet na 6 maanden terug recycleren.
0 Likes