Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

Hoi Iedereen,

 

Even een suggestie/idee voor het relatief nieuwe product Yugo & Yugo S. Dit product heeft maar 150 belminuten...waarom is dit niet onbeperkt of kan je dit niet verhogen? Zo'n optie om zou heel welkom zijn. 

 

Groetjes,

Tim 

7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

@TMCLS93 

Het probleem met zulke aanbiedingen is dat er altijd dingen inzitten die je niet wil, maar er ook inzitten die je meer wil.

Het ogenblik dat iedereen zijn goesting erin vindt is er geen sprake meer van een pakket. Het kan dus altijd beter.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

Klopt helemaal 😉 ik dacht daarom om Wigo S te nemen, verschil is niet zo groot in prijs, maar vind het hele streamingsverhaal + Play wel interessant bij Yugo S, dus ik vind de afweging moeilijk. Meer bellen bij Wigo, maar minder data en geen play + terugkijk tv inbegrepen. Dus mss dat Telenet de 150 belminuten na verloop van tijd optrekt, aangezien dit product in de markt is gezet als constant in evolutie

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

@TMCLS93  dat is iets wat ik ook erg jammer vind want had het ook een interessante optie gevonden maar aangezien de belminuten te weinig waren dan maar een Wigo 9 GB genomen. Maar het zou een welgekomen idee zijn .


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

@Suzy kan dit misschien ooit een optie worden om bij Yugo/YugoS meer belminuten te kunnen toevoegen?

 

WIGO is daarom interessant, maar te prijzig omdat ik alleen woon.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

Erg jammer dat er in beide Yugo's maar 150 belminuten zitten, ookal is dit product bedoeld voor mensen die meer via internet bellen, maar het zou fijn zijn als dit bv al verdubbeld zou worden. 150 minuten per maand is gewoon te krap.

 

@Suzy  heb jij inzicht of dit er nog zit aan te komen? 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

@TMCLS93 op het moment van dit topic was ik zelf met verlof, dus sorry voor mijn tragere antwoord op je vraag. 😉 Ik heb hier nog niets over vernomen, volgens mij staat dit niet op de planning. Maar dat betekent niet dat er niets kan wijzigen, dus bedankt voor je suggestie! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer belminuten bij Yugo/Yugo S

@SuzyDankje voor je feedback 🙂 Iedereen verdient eens verlof eh 😄

Ja echt zonde dat er in beide Yugo's maar 150 belminuten zitten, hopelijk wijzigt dit in de toekomst 🙂

Verder heel tevreden van mijn Yugo S 🙂

 

Groetjes,

Tim