24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Hallo,
ik kan jullie bevestigen dat Telenet dit weekend bezig is met de date te verhogen van 40GB per simkaart naar 300GB per simkaart bij one(up).
waarschijnlijk vanavond na hun ‘onderhoudswerken’ zal dit publiek zichtbaar zijn
Veel mobiel surfplezier!
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Mobiel internet bij one verhoogd naar 300GB per simkaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als dit zo moest zijn, is dat al begin van een schone zondag morgend 🥳
Btw komt dit van betrouwbare bron? Want de rest van de mods en kraks hebben hierover nog niets gezegd gehad op forum.
Ik zie dat er werken zijn tot 20.00 uur daarna gaan we het weten,
ook al een jaar geleden van nieuwe producten
ik hoop aanpassing op andere producten
we zullen wel zien
Als Telenet het woord 'onbeperkt' wil blijven gebruiken voor zijn mobiel internet, dan moeten ze voor 1 augustus overschakelen naar 300 GB. Dat is bepaald door het BIPT.
Onbeperkt wordt 3 terabyte voor vaste internet klanten
Dat wisten de meeste al
er zijn de laatste maanden veel overstappen naar scarlet loco
Vrienden zijn scarlet klant en zijn op de hoogte gebracht in mei van deze aanpassing
voor mobiel: 'onbeperkt' vroeger had je M.V maar nu geven ze ook 50 gb
Ondertussen werkt de app al terug de 'Mijn Telenet ' app maar zie geen aanpassing betreft het verbruik van 300 GB per simkaart.
Toch erg benieuwd hoe je aan die info komt , tenzij er straks nog iets veranderd maar op de website is ook niks te zien.
Weet @Suzy hier meer over?
Operatoren kregen een half jaar om aanpassingen te doen, dus het zal wel kloppen denk ik. Maar wanneer Telenet dit zal uitvoeren, heb ik niet gevonden.
Suzy is op dit moment niet aanwezig.
@Ex-Netweter die link kende in ja dat heb ik toen ook gelezen dat dit aangepast diende te worden. Maar zoals @bert_ ook al aangeeft naar @Jamingo zou dan er toch ergens een link moeten zijn die @Jamingo ons allemaal kan geven.
Er zullen er denk toch genoeg zijn die erop wachten dat de data verhoogt wordt maar als men zo iets met zekerheid kan roepen en schrijven verwacht men toch op zijn minst een verwijzing naar....
Werken zijn gedaan en ik zie nergens een aanpassing