24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Blijkbaar is de pot van mobiele data opgetrokken tot 100 GB in de EU te gebruiken.
@Moderator is deze informatie correct ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, klopt op My Telenet mobiel verbruik EU voor 2 simkaarten bij OneUp staat op 200GB.
@Moderator wat digi toch allemaal veroorzaakt in Vlaanderen hé de laatste dagen bij alle providers, leuk dat ze al 100GB data in europa aanbieden maar er zijn providers dat 300GB date leveren in europa, dus ja, voor sommige zal de telenet upgrade niet genoeg zijn vrees ik.
maar is al positief dat ze water bij de wijn durven doen 😉
ik heb one for 4
Bij eu datapot staat 400 GB .
kan je dan ook effectief 400 gb gebruiken op 1 kaart en met de rest niets doen of moet je steeds maar gaan switcheen tussen je kaartjes???
Vroeger was alles samen maar dat is dan teruggedraaid denk ik.
maar nu staat alles weeer samen.
bvd
sfx
Elke simkaart (ook de data-sim) heeft een eigen data pot volgens de Telenet website. Vroeger was dit inderdaad 1 grote pot.
Klopt wat @m-jan20 zegt, het lijkt me echter dat jij nog op de "oude" versie van ONE(up) met gemeenschappelijke datapot zit. Dat kan als je de afgelopen jaren geen aanpassingen gedaan hebt aan je abonnement.
Ben nog maar sinds 1 jaar one.
Bij de roaming sms'jes indien je de grens overgaat, krijg je natuurlijk nog steeds de foute info...
Kreeg net een mail dat je ook niet meer buiten je bundel kan binnen de EU, alleen je snelheid wordt verlaagd...
Dus is het eigenlijk wachten tot tn zelf meer duidelijkheid geeft over het nieuwe volume en bijbehorende wat wel en niet.
Niet direct boodschap aan. Ik vind wel dat ze data mogen verhogen van 10 gb.
Je kan nu al zien wat je krijgt in de Telenet app of Website bij de verbruik details, bij mij staat er 100 GB EU...
@Moderator, zoals hiervoor ook al door @marcel3X aangegeven is, bevat de SMS die ontvangen wordt bij het betreden van een roaming netwerk in de EU foute informatie.
Gisteren reed ik naar NL en kreeg net voor Breda deze SMS. Hierin is nog sprake van 40GB.