41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Ik zie in "Mijn Telenet" bij mijn vaste lijn plots iets staan van Phone2Go
Copy/Paste
Met Phone2Go maak je jouw professioneel vast nummer mobiel met onze mobiele app. Zo blijf je overal in contact met je klanten en partners. Door eenvoudig door te schakelen, voicemail te activeren, of een persoonlijk bericht af te spelen, mis je ook buiten de kantooruren geen enkele opportuniteit meer.
Ik kan wel info vinden voor de Business klanten
Zou dit ook beschikbaar worden (of reeds zijn) voor partikuliere klanten? Of is het een foutje om dit ook in Mijn Telenet te plaatsen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze optie is enkel beschikbaar voor B2B klanten (Zelfstandigen & KMO's) en is niet beschikbaar voor residentiële klanten. Als je een residentiële klant bent zonder BTW nummer of zonder een KLIK bundel dan meldt je dit best rechtstreeks aan de Telenet klantendienst, is wellicht een foutje.
Eigenlijk is deze functie gedeeltelijk beschikbaar voor iedereen.
Heb je in je abonnent de optie Top-lijn (inbegrepen in de prijs bij One) dan heb je de ook Oproepdoorschakeling.
Heb je deze optie niet dan kan je de optie Oproepdoorschakeling nemen voor 1,79 euro per maand.
Als ik me niet vergis dan wordt de doorschakeling aangerekend als een nieuwe oproep. Dus afhangende van je abonnement wordt dat al dan niet een extra kost. @Moderator kan je mijn laatste bewering bevestigen of weerleggen?
@janne_man Het is inderdaad zo dat je voor de doorschakeling zelf niet betaalt. Zoals je zelf aangeeft hangt het daarna af van het abonnement of je daar de gesprekskosten van dat gesprek betaalt.
Wat betreft die Phone2Go dat je ziet op MyTelenet, kan je daar eens een screenshot van maken? Zoals hierboven aangehaald is dit inderdaad enkel voor B2B klanten.
@FilipD
De klantendienst heeft mij ooit gezegd dat de oproepdoorschakeling altijd als een nieuw gesprek wordt aangerekend, ook al heb je One(Up)
Het staat zowat overal 🙂
@Bolletje schreef:@FilipD
De klantendienst heeft mij ooit gezegd dat de oproepdoorschakeling altijd als een nieuw gesprek wordt aangerekend, ook al heb je One(Up)
Dat bevestigd @FilipD toch ook? Je betaalt de gesprekskosten, hoeveel die zijn hangt af van je abonnement. Er is echter geen extra kost voor het feit dat het een doorschakeling is.
@WG94
Dan lees ik het toch anders.
Hij zegt dat het afhangt van het abonnement dat je hebt, als je gesprekskosten betaalt voor dat gesprek. De doorschakeling is gratis, maar het gesprek niet.
Bij One(Up) heb je onbeperkt bellen. Dus waarom zou je dan voor het gesprek na doorschakeling moeten betalen?
Ik heb het duidelijk over One(Up) en geen abonnnement waar je elk gesprek zou betalen
We zeggen hier toch hetzelfde? Je hebt ONEup dus zijn de gesprekkosten naar Belgische nummers inbegrepen, dus moet je ze niet betalen (bij normaal verbruik) bij een doorschakeling. Maar dat is niet perse zo voor alle abonnementen.
Of heb je dit zelf anders ervaren?
@WG94
Ik zeg dat de klantendienst beweert dat je bij doorschakelen van een gesprek ALTIJD extra kosten betaalt, ook al heb je One(up).
Gho ja, de mensen bij de klantendienst zijn ook maar mensen; die kunnen fouten maken.
Volgens mij is het aan het standaardtarief van je abonnement. Voor sommigen dus “gratis” (inbegrepen), voor anderen betalend.
Als je op je toestel gesprekken doorstuurt betaal je de min dat je doorstuurt
is overal zo heb je beltijd dan gaat die er af
Je telefoon maakt de doorschakeling