Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! De magic number!

Phone2Go

Ik zie in "Mijn Telenet" bij mijn vaste lijn plots iets staan van Phone2Go

Copy/Paste
Met Phone2Go maak je jouw professioneel vast nummer mobiel met onze mobiele app. Zo blijf je overal in contact met je klanten en partners. Door eenvoudig door te schakelen, voicemail te activeren, of een persoonlijk bericht af te spelen, mis je ook buiten de kantooruren geen enkele opportuniteit meer.

Ik kan wel info vinden voor de Business klanten

Zou dit ook beschikbaar worden (of reeds zijn) voor partikuliere klanten? Of is het een foutje om dit ook in Mijn Telenet te plaatsen?

10 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Phone2Go

Deze optie is enkel beschikbaar voor B2B klanten (Zelfstandigen & KMO's) en is niet beschikbaar voor residentiële klanten. Als je een residentiële klant bent zonder BTW nummer of zonder een KLIK bundel dan meldt je dit best rechtstreeks aan de Telenet klantendienst, is wellicht een foutje.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Phone2Go

Eigenlijk is deze functie gedeeltelijk beschikbaar voor iedereen.

Heb je in je abonnent de optie Top-lijn (inbegrepen in de prijs bij One) dan heb je de ook Oproepdoorschakeling.

Heb je deze optie niet dan kan je de optie Oproepdoorschakeling nemen voor 1,79 euro per maand.

Als ik me niet vergis dan wordt de doorschakeling aangerekend als een nieuwe oproep. Dus afhangende van je abonnement wordt dat al dan niet een extra kost. @Moderator kan je mijn laatste bewering bevestigen of weerleggen?

FilipD
Expert Moderator
De magic number! Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Phone2Go

@janne_man  Het is inderdaad zo dat je voor de doorschakeling zelf niet betaalt. Zoals je zelf aangeeft hangt het daarna af van het abonnement of je daar de gesprekskosten van dat gesprek betaalt. 

Wat betreft die Phone2Go dat je ziet op MyTelenet, kan je daar eens een screenshot van maken? Zoals hierboven aangehaald is dit inderdaad enkel voor B2B klanten. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolletje
Professional Veelweter

Phone2Go

@FilipD 

De klantendienst heeft mij ooit gezegd dat de oproepdoorschakeling altijd als een nieuw gesprek wordt aangerekend, ook al heb je One(Up)

Het staat zowat overal 🙂

Schermafbeelding 2024-08-23 175659.pngSchermafbeelding 2024-08-23 175719.pngSchermafbeelding 2024-08-23 175733.pngSchermafbeelding 2024-08-23 175746.pngSchermafbeelding 2024-08-23 175806.png

WG94
Experienced Allesweter
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Phone2Go

@Bolletje  schreef:

@FilipD 

De klantendienst heeft mij ooit gezegd dat de oproepdoorschakeling altijd als een nieuw gesprek wordt aangerekend, ook al heb je One(Up)

Dat bevestigd  @FilipD toch ook? Je betaalt de gesprekskosten, hoeveel die zijn hangt af van je abonnement. Er is echter geen extra kost voor het feit dat het een doorschakeling is.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Bolletje
Professional Veelweter

Phone2Go

@WG94 

Dan lees ik het toch anders.
Hij zegt dat het afhangt van het abonnement dat je hebt, als je gesprekskosten betaalt voor dat gesprek. De doorschakeling is gratis, maar het gesprek niet.

Bij One(Up) heb je onbeperkt bellen. Dus waarom zou je dan voor het gesprek na doorschakeling moeten betalen?
Ik heb het duidelijk over One(Up) en geen abonnnement waar je elk gesprek zou betalen

WG94
Experienced Allesweter

Phone2Go

We zeggen hier toch hetzelfde? Je hebt ONEup dus zijn de gesprekkosten naar Belgische nummers inbegrepen, dus moet je ze niet betalen (bij normaal verbruik) bij een doorschakeling. Maar dat is niet perse zo voor alle abonnementen.

Of heb je dit zelf anders ervaren?

WG94 | Krak
Bolletje
Professional Veelweter

Phone2Go

@WG94 

Ik zeg dat de klantendienst beweert dat je bij doorschakelen van een gesprek ALTIJD extra kosten betaalt, ook al heb je One(up).

WG94
Experienced Allesweter

Phone2Go

Gho ja, de mensen bij de klantendienst zijn ook maar mensen; die kunnen fouten maken.

Volgens mij is het aan het standaardtarief van je abonnement. Voor sommigen dus “gratis” (inbegrepen), voor anderen betalend.

WG94 | Krak
luc55
Professional Allesweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Phone2Go

Als je op je toestel gesprekken doorstuurt betaal je de min dat je doorstuurt

is overal zo  heb je beltijd dan gaat die er af

Je telefoon maakt de doorschakeling