|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Hallo ,
Op 29/04 heb ik om 16 uur mijn simkaart proberen activeren ( ondertussen al 4 keer aanvraag gestuurd ) , dus via mijn klantenzone en dan nummer port van Mobile Vikings naar Telenet Unlimited , maar dit is nu al gedaan van gisteren maar op heden nog altijd mijn nummer niet overgezet naar Telenet , ( normaal duurt dit maar paar min als je dit aanvraagt ) nu duurt het toch al langer dan normaal , dus mijn vraag is , is er iets misgelopen bij mijn aanvraag? Heb ik iets verkeerd ingegeven ( nummertje verkeert getypt ofzo van simkaart nummer ) , of loopt het ergens anders mis?
Het rare is ook dat ik in mijn klantenzone dit zie staan -> Je hebt een nieuwe simkaart die je nog moet activeren. <- terwijl ik dit ondertussen al 4 keer gedaan heb ....
Begin me wat zorgen te maken dat dit niet in orde zal komen ...
Groeten
Je zal de klantendienst moeten contacteren.( 015 66 66 66)
Zij alleen kunnen je verder helpen
Ik heb gevraagd via de chat via de app , wacht nog op reactie .
@bigMODDER Door de drukte en een verlof dag morgen kan het even wat langer duren.
nog even geduld.
@bigMODDER schreef:Ik heb gevraagd via de chat via de app , wacht nog op reactie .
Dit moet je niet via de chat proberen te regelen. Zoals gezegd moet je bellen naar 015 666 666. Vergeet niet dat het morgen een feestdag is.
Update : Ondertussen 2 keer al gebeld naar de klantendienst ( ook zelf al 5+ pogingen gedaan om mijn nummer te activeren , ( dat ik wil overbrengen naar Telenet Unlimited ) ( via MyTelenet ) , ik heb bij 1 poging ook sms gekregen dat nummer zal overgezet worden en de standaard sms van welkom bij Telenet , nog even en je kan surfen enz .. ), tis nog altijd niet opgelost en zit nog altijd op Mobile Vikings met mijn nummer dat ik wou overzetten naar Telenet Unlimited , ik ga nog eens proberen te bellen ( na feestdag ) maar of het opgelost raakt 🙄 .
Ook in MyTelenet op pc , zie ik nog altijd het nummer dat ik wil overzetten en klaar voor activering .... ook na 5+ keer te proberen ...
Echt jammer allemaal ...
Groeten
Wou dat dit het was en het van zelf in orde kwam , helaas niet ...
Groeten
2 keer gebeld ... nog altijd niets opgelost ...
Groeten
Je zal nog even moeten wachten tot maandag
Je weet wel waar je recht op hebt
Dan heb je recht op een schadevergoeding van 3 euro (soms ook 5 euro). Je krijgt die niet automatisch. Je moet de schadevergoeding zelf aanvragen aan jouw nieuwe telecomoperator. Dat doe je binnen de 6 maanden.
Update 3 : Alles is in orde en werkt !
Heb zelfs Telenet One Number nu is super handig !
Zeer tof dat dit ook werkt op gewoon mobiel abbo .
Groeten
Goed om te horen
Maar het kan en mag geen 3 dagen duren
Toevallig als woordje bipt valt is het vlug opgelost er is nu ook niet veel verdiend
Maar de regels zijn streng , moest er iets met je gebeuren of je kind of ouders ben je niet bereikbaar
Bij de meeste loopt het goed eens de partij je vrijgeeft neem de andere onmiddellijk over en dat werkt perfect
@luc55 Er zat een feestdag tussen en soms moeten ze het manueel doorvoeren omdat het automatisch niet goed gaat door een cijfer dat er te weinig is of de andere partij het niet direct laat doorgaan of nog iets anders, heb het 3 jaar geleden ook gehad dat het niet direct lukte omdat er op de simkaart een nr ontbrak doordat die te ver was afgesneden in de winkel toen door orange,
na tussenkomst van Telenet zelf werd dit op vrijdag doorgevoerd en kreeg ik na een half uur melding dat m’n kaart actief was, in het systeem werd die nog niet direct als actief gemeld, dat duurde een dag.