|
25.637
netweters
|
158.640
antwoorden
|
|
21.394
vragen
|
Dan neem je best even contact op met de klantendienst zodat ze dit kunnen nakijken.
Dat kan oa via chat of op 015 66 66 66
Aan de eSIM ligt het normaal gezien niet, want op mijn eigen toestel (Pixel 6, A16) is RCS gewoon verbonden.
Heb je het toestel al eens uit- en aangezet? (Dus niet herstarten, echt uit en dan aan.)
Heb exact hetzelfde voor gehad, terug naar fysieke sim en het werkt nog steeds niet....
Hier net hetzelfde probleem. Na installatie van eSIM geen RCS meer in de Google berichten app. Telenet gecontacteerd op alle mogelijke manieren via chat, telefoon enz. Telkens vriendelijk en behulpzaam maar ze kunnen blijkbaar het probleem niet opgelost krijgen. Ik word dan naar een Telenetshop gestuurd, maar wat zou daarvan de meerwaarde kunnen zijn?
Ik heb werkelijk alles uit de kast gehaald om het opgelost te krijgen:
RCS aan en uit in de app. De oude fysieke simkaart eruit gehaald. Mijn telefoonnummer opnieuw ingesteld in mijn Google account. Google berichten app: cache en data gewist. App gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Zelfs diep in de app gedoken met de debugmethode. Google service carrier geïnstalleerd enz. Misschien kan men mij aanraden een nieuwe smartphone te kopen, maar dat gaan we niet doen. Mijn s24 is zo goed als nieuw voor mij. Op internet zijn er mensen die gewoon wachten tot uiteindelijk de verbinding vanzelf gebeurt na enkele weken, maanden, jaren. Misschien moet ik dat ook wel gewoon doen? Spijtig van RCS voorlopig, "was" zeer handig...