42411
netweters
|
18798
gesprekken
|
20293
vragen
|
De klachten gaan over de mobiele diensten van Telenet. Onderhoudswerken die afgelopen nacht uitgevoerd werden, zijn volgens de telecomoperator in een laatste fase misgelopen. Daardoor klagen online duizenden mensen over een weinig of niet functionerend mobiel netwerk. Bellen, berichten sturen, surfen en apps gebruiken is daardoor slechts beperkt mogelijk.
Voor het vaste internet- en televisienetwerk is geen probleem.
Bron: De standaard.be & Het Laatste Nieuws
https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/
Ook hier regio Mechelen Duffel Lier stroringen op het mobiele netwerk sinds deze morgen.
Hier bij mij ook, totaal niets heb dus totaal geen signaal, regio Deurne noord....
Wel jammer dat je dergelijke storingen niet van Telenet zelf verneemt. maar je kunt natuurlijk een klacht doen via de TelenetApp of chatten met de klantendienst via Whatsapp of Messenger, maar dan wel pas nadat de storing voorbij is natuurlijk, want zonder mobiele verbinding werken geen van deze opties. Dacht toch dat een Telecom bedrijf dat zou weten.
melsele OUT sinds 0630 goed bezig telenet
Telenet - doe beter voor je klanten en zet eens iets op jullie website! Het netwerk ligt inmiddels 3 uur plat en er is geen enkele vermelding van jullie "probleempje" of een ETA voor fix op jullie site - we moeten het maar vernemen van de krant en hopen dat het snel in orde komt?
Jullie klantenservice weet ook niets - ah ja er is een probleem maar we hebben geen idee wanneer het terug zal werken. De collega zei zelfs dat zij ook maar de kranten gelezen hadden om meer te weten over de storing.
Hey @K-330, goed dat je dit al deelde! Er zijn vannacht inderdaad geplande onderhoudswerken geweest aan ons mobiele netwerk. Jammer genoeg is er helemaal op het einde van die geplande werken iets foutgelopen waardoor verschillende klanten moeilijkheden hebben om toegang te hebben tot het mobiele netwerk. Dat is momenteel opgelost en we herstarten het mobiele netwerk. Dat kan enige tijd in beslag nemen. Onze excuses voor het ongemak!
Eigen bericht & Update:
Ook degene die klant zijn bij Tadaam mobiel internet & TV, is het systeem volledig plat. Niks werkt...
Tadaam werkt ook op het Telenet netwerk en vandaar!
Deze nacht rond 6u.30 zat ik hier zonder stroom. Op Fluvius was te lezen dat er problemen waren in Heusden-Zolder, Zonhoven, Houthalen-Helchteren, ... Op een gegeven moment kon ik met Yoin (Proximus) geen 4G meer krijgen terwijl er vlakbij een toren is.
Momenteel lukt bellen over WiFi niet naar mobiel, maar mobiel naar vast lukt wél.
Mijn Telenet ligt blijkbaar uit tot 15u.
Edit: Mijn mobiel probleem ligt aan Telenet bedenk ik me juist. De persoon die ik (Yoin) probeerde te bellen heeft Telenet.
Edit 2: Bellen naar mobiel Telenet werkt weer.
Eigen bericht: Update:
1. Telenet mobiel internet: terug internetten en bellen in Vl. Brabant (Leuven en omstreken)
2. Tadaam: Ook internet & TV via 5G
Update:
Ondertussen lijken de grootste problemen van de baan, laat Boone ^van Telenet weten. “Momenteel tonen onze interne parameters dat de situatie in de goede richting evolueert en dat voor het grootste deel van onze klanten alles terug normaal werkt.”
Bron: HLN (12u36)
Jammer genoeg zijn er geen berichten van Telenet te zien ivm storingen op hun netwerk. Niet op facebook of twitter, laat staan op press van telenet.be.
Als jij een panne hebt weet jij altijd hoe lang het zal duren voor het opgelost is? Ik had laatst een verstopte siphon aan een lavabo. Normaal is dat in een ik en een gij gedaan. Dikke pech. Kreeg het niet los enzovoort. Uiteindelijk 1.5 u bezig geweest. Dus.... een glazen bol werkt niet altijd goed.