24748
netweters
|
152261
antwoorden
|
20685
vragen
|
De klachten gaan over de mobiele diensten van Telenet. Onderhoudswerken die afgelopen nacht uitgevoerd werden, zijn volgens de telecomoperator in een laatste fase misgelopen. Daardoor klagen online duizenden mensen over een weinig of niet functionerend mobiel netwerk. Bellen, berichten sturen, surfen en apps gebruiken is daardoor slechts beperkt mogelijk.
Voor het vaste internet- en televisienetwerk is geen probleem.
Bron: De standaard.be & Het Laatste Nieuws
https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/
Je probeerde met Proximus te bellen naar een Telenet klant? Als dat niet lukte, dan lag het waarschijnlijk eerder aan Telenet dan aan Proximus. (-;
Kan je een schadevergoeding krijgen voor dit?
Pas als de storing langer dan 8u duurt.
Ja, 1€ daar moet je echt geen moeite voor doen, gewoon belachelijk ...
@Janvier123 = Gelijk aan: veel betalen (belastingen) aan de staat en weinig (ook van de staat en de instanties) terug krijgen.
Voor hoeveel miljoen aan contracten ben je misgelopen? Bij het gros van de mensen is het dat ze enkele telefoontjes hebben moeten uitstellen en of niet hebben ontvangen? Wetende dat meer dan de helft in wezen nutteloze telefoons zijn.🤣🙄
Wat is er gebeurt dat niet in overeenstemming is met uw contract met Telenet?
Kan je uw schade bewijzen?
Eén keer neen op één van bovenstaande vragen is het antwoord op uw vraag.