Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

Beste Weters,

Ik ben nu binnen een paar dagen 1 maand klant bij Telenet en ik moet zeggen dat er bij de klantendienst toch wat incompetente operators werken. Dus deze morgen nog eens gebeld om te zien hoe het nu eigenlijk zit met mijn Triiing apps probleem. De operator was volgens mij geen Belg aan zijn accent te horen. Hij heeft de achterliggende technische dienst moeten raadplegen nadat hij mijn dossier hier over had nagekeken. Toen hij terug was, melde hij mij dat dit een algemeen probleem is en dat hij hiervoor vandaag al 331 oproepen heeft gekregen. Toen ik hem er op wees dat dit probleem bij mij al,bijna een maand duurt en van in het begin was toen ik klant werd, begon hij vragen te stellen het meest chokerende vond ik een vraag over de Triiing app: mineer, hebt gij familie in het buitenland wonen? Ik zei neen. Toen antwoorde hij: dan heb jij Triiing niet nodig en dacht mijn dossier af te sluiten, wat ik categoriek geweigerd heb. Het zit in mijn abonnement en dit voor 5 toestellen dus ik heb er recht op. Dit vond ik niet aanvaardbaar...

Never trust in Dust
25 reacties
Padalby
Professional Meerweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Telenet en de klantendienst

Afzeiken is misschien iets van uw dagelijks gebruik, ik maakte gewoon een opmerking.

ik ga hier niet verder op in, je gaat zo veel krediet verliezen, dat is iets dat vaststaat.

verwachten en hopen dat iedereen klaar staat om u te plezieren?????

 

Daarmee is voor mij de kous af.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telenet en de klantendienst

Ik wou er even aan herinneren dat we een forum zijn waarop we elkaar proberen te helpen en het beste en mooiste uit de technologie en Telenet producten te halen.

 

Laten we het dan in ieder geval vriendelijk houden tegen elkaar. Iedereen mag immers een mening hebben.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 , @Padalby  en @Sieben563 

 

Zonder individueel iemand te viseren wil ik hier wel even de post van @Niels met klem benadrukken. Net zoals hij zegt heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar ook zijn eigen waardigheid.

 

Het zou daarom heel fijn zijn om persoonlijke aanvallen of steken onder water achterwege te laten. Het helpt niemand vooruit en kan alleen maar negatieve gevolgen hebben.

 

Je kan zaken waar je niet mee akkoord gaat ook op een vriendelijke manier aan de man brengen. Dat kan en dat mag. En wordt veel meer geapprecieerd.

 

Allen nog een fijne avond en een leuk Paasweekend gewenst 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet en de klantendienst

@StefaanH 

Ik zie ook niet echt een probleem met mijn post, was positief en als een vraag bedoeld naar hem. Natuurlijk heeft iedereen een andere manier van interpretatie, hier kan het soms mislopen.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@Sieben563 

Beste Sieben, ik vond Uw post helemaal niet denigrerend en eenieder heeft recht op zijn eigen mening.

maar de post van @Padalby noem ik regelrecht in iemand zijn zakken sch**ten. Hij kent mijn achtergrond niet, ook niet mijn huidige levens situatie en ook niet mijn problemen met Proximus waar ik 22 jaar klant was. Dus kon hij zijn mening best op een andere manier verwoorden. En ik ga juist geen krediet verliezen. Ik heb hier nog nooit wat of iemand iets misdaan of miszegt. En ik ga voor waar ik recht op heb. Ik kan Triiing best gebruiken met de special olympics van mijn schoonzoon.

@Niels @StefaanH sorry dit moest nog van mijn hart...

Never trust in Dust
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 We weten nu ondertussen allemaal dat je 22 jaar bij Proximus klant ben geweest en dat men ondertussen bij Telenet bezig is met je Triiing dossier en dit nog niet opgelost is. 

Je blijft dit in bijna elke post continue herhalen. 

We hebben totaal geen idee van je levenssituatie en je achtergrond en hebben daar ook totaal geen zaken mee. 

Laat het nu allemaal rusten alstublieft. 

 

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet en de klantendienst

Mannen, alsjeblieft laat de geschiedenis waar ze hoort, in het verleden en help elkaar nu waar je kan.

Dank bij voorbaat.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet en de klantendienst

Ik heb als Krak niet de mogelijkheid om deze topic te sluiten. Als dat zo was, dan was dit nu al gebeurd. Laten we afspreken dat dit het laatste bericht in deze draad. Wie nog iets te zeggen heeft doet dat best via PM.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet en de klantendienst

@sb 

waarom zijn alle kraks plots tegen mij? Als ik niet welkom ben zeg het gewoon in mijn gezicht i.p.v. rond de pot te draaien. IK BEN INVALIDE WEGENS CHRONISCHE DEPRESSIE!!! Ik heb dat ook niet gewild. Ik neem hiervoor sterke medicatie. En probeer een normaal,leven te leiden...

Never trust in Dust
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 De kraks zijn volgens mij totaal niet tegen jou, ze vinden gewoon dat het te fel off-topic gaat volgens mij.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet en de klantendienst

@Domi1963 er is hier niemand tegen je, daar mag je zeker van zijn. Maar in verschillende posts aanhalen dat je een probleem hebt met Triiing heeft niet echt veel nut vrees ik (even benadrukken: ik bedoel hier niets negatief mee). Maar op een forum zoals De Netweters is het best om per probleem 1 onderwerp te starten. 

 

Ik volg de Kraks dat deze thread wel erg off topic aan het gaan was, daarom heb ik net dit onderwerp afgesloten. Laten we elkaar geen verwijten maken en elkaar verder helpen. 

 

Fijn Pasen nog voor iedereen gewenst! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.